Публікація: Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Сформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.
Опис
Ключові слова
маркетинговий потенціал, антикризовий менеджмент, стратегія, цільовий ринок, місткість ринку, маркетинговий інструментарій
Бібліографічний опис
Рахова Є. С. Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту / Є. С. Рахова, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 871.