Публікація:
Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу

Опис

Ключові слова

цифровізація, маркетингові дослідження, метрики маркетингової діяльності, маркетингова діяльність, респонденти, опитувальні форми

Бібліографічний опис

Коломоєць А. В. Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану / А. В. Коломоєць, Д. Є. Аксьонов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 788.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в