Публікація:
Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства

Опис

Ключові слова

діагностка, маркетинг, маркетинг, бізнес-середовище, інформаційні ризики, факт-чекінг

Бібліографічний опис

Деревянко Є. О. Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства / Є. О. Деревянко, М. М. Корзанов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 751.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced