Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В сучасних умовах, як науковий базис, що обумовлює стратегічний розвиток України в доступній для огляду перспективі, виступає концепція розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу як комплексної діяльності суб’єктів господарювання, заснованої на використанні ініціативи, креативності, економічної самостійності та інноваційних можливостей підприємницьких структур національного ринку і його територіально-галузевих складових. Саме готельно-ресторанна індустрія з її інноваційно-стратегічним потенціалом може створити необхідні умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для виходу з кризи, поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів у вітчизняній сфері гостинності. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток готельно-ресторанної справи, активізувати діяльність у ній, який забезпечує досягнення її результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику підприємств та компаній даної сфери послуг принципів і методів стратегічного маркетингу. Сьогодні ефективна діяльність компанії готельно-ресторанного бізнесу залежить від своєчасного визначення маркетингової стратегії та послідовного здійснення маркетингової політики. Проте, більшість підприємницьких структур використовують лише окремі методи та прийоми стратегічного маркетингу, тоді як розвиток готельно-ресторанного сектору економіки України формує умови для цілеспрямованої та комплексної маркетингової діяльності. Сам маркетинг забезпечує обґрунтованість управлінських рішень, виробничої, фінансової і збутової сфери підприємства сфери гостинності, дозволяє привести у відповідності до його стратегічних цілей попит і пропозицію на конкретному сегменті ринку. Саме цим пояснюється доцільність, актуальність, необхідність вивчення майбутнім фахівцем навчальної дисципліни «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю готелів і ресторанів» та обґрунтовуються її предмет, мета і завдання.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, практична робота, самостійна робота, маркетинг, маркетингова діяльність, стратегічне управління

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи з дисципліни "Стратегічне управління маркетинговою діяльністю" [Електронний ресурс] : для здобувачів економічних спеціальностей другого рівня (магістр) вищої освіти / уклад.: М. В. Літвиненко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 40 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79561

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в