Ризики у маркетингу інновацій
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Окреслено основні фактори ризику в маркетингу інновацій. Обґрунтовано необхідність багатофакторної оцінки ризиків в маркетингу інновацій для розроблення за її результатами системи заходів спрямованих на їх зниження.
The main risk factors in the marketing of innovations are outlined. The necessity of multifactorial risk assessment in the marketing of innovations in order to develop a system of measures aimed at their reduction based on its results is substantiated.
The main risk factors in the marketing of innovations are outlined. The necessity of multifactorial risk assessment in the marketing of innovations in order to develop a system of measures aimed at their reduction based on its results is substantiated.
Опис
Ключові слова
маркетинг інновацій, ризики в маркетингу, фактори ризику, marketing of innovations, risks in marketing, risk factors
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Ризики у маркетингу інновацій / Ілляшенко С. М. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 773.