Публікація: Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
При вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.
Опис
Ключові слова
рекламний менеджмент, реклама, маркетинг, методичні вказівки, практичні роботи, регулювання рекламної діяльності
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 26 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80766.