Аналіз поняття "самоосвітня компетентність" у сучасних наукових дослідженнях
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Анотація
Реалії сьогодення підвищують актуальність спроможності майбутніх випускників закладів вищої освіти до власної навчальної діяльності та належного рівня сформованості їх самоосвітньої компетентності. У статті проаналізовані сучасні теоретичні засади визначення поняття «самоосвітня компетентність» для майбутніх випускників закладів вищої освіти, узагальнені різні тлумачення зазначеного терміну, розглянуті складові та функції феномену самоосвітньої діяльності. Підкреслена важливість самоосвіти особистості з точки зору її конкурентоспроможності, що передбачає її власну безперервну освіту протягом усього життя На підставі детального аналізу запропоноване власне трактування терміну «самоосвітня компетентність».
The current conditions increase the relevance of the ability of future graduates of higher education institutions to engage in their learning activities and the appropriate level of their self-educational competence. The study analyses the current theoretical foundations of "self-educational competence" for future graduates of higher education institutions, generalises various definitions of this term, and considers the components and functions of the self-educational activity phenomenon. The importance of self-study of a personality from the point of view of competitiveness, which implies lifelong learning, is emphasised. Based on a detailed analysis, the author offers his interpretation of the term "self-educational competence".
The current conditions increase the relevance of the ability of future graduates of higher education institutions to engage in their learning activities and the appropriate level of their self-educational competence. The study analyses the current theoretical foundations of "self-educational competence" for future graduates of higher education institutions, generalises various definitions of this term, and considers the components and functions of the self-educational activity phenomenon. The importance of self-study of a personality from the point of view of competitiveness, which implies lifelong learning, is emphasised. Based on a detailed analysis, the author offers his interpretation of the term "self-educational competence".
Опис
Ключові слова
самоосвітня компетентність, заклади вищої освіти, самоосвіта, конкурентоспроможність, майбутні випускники закладів вищої освіти, self-educational competence, higher education institutions, self-study, competitiveness, future graduates of higher education institutions
Бібліографічний опис
Кравцова Н. В. Аналіз поняття "самоосвітня компетентність" у сучасних наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Кравцова Наталія Вікторівна ; наук. керівник Гура Тетяна Віталіївна // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. (20 березня 2024 року, м. Київ) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. – Електрон. текст. дані. – Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – С. 81-86. – Отримано з https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/45249/materialy%20konferentsii.pdf?sequence=1&isAllowed=y, вільний (дата звернення 06.09.2024 р.).