Ризики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Одеська політехніка"

Анотація

Визначено основні ризики на етапах маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств, що функціонують в перманентно мінливих умовах поточної трансформації технологічних укладів. Сформовано комплекс рекомендацій щодо зниження ідентифікованих видів ризику, запропоновано методичний підхід до їх кількісної оцінки.
The main risks at the stages of marketing substantiation of strategies for innovative development of enterprises operating in permanently changing conditions of the current transformation of technological modes have been identified. A set of recommendations for reducing the identified types of risk has been formed, a methodical approach to their quantitative assessment has been proposed.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетинговий ризик, інноваційний розвиток, інноваційні стратегії, marketing, marketing risk, innovative development, innovation strategies

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Ризики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку = Modern management of economic systems within the coordinates of the sustainable development paradigm : матеріали 6-ї Міжнар. наук. конф., 18 вересня 2024 р. : присвячується пам'яті професора Харічкова Сергія Костянтиновича. – Одеса : Національний університет "Одеська політехніка", 2024. – С. 71-72.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в