Marketing support for the competitiveness of innovations

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

WSEH

Анотація

The report proves that marketing support for the competitiveness of innovations covers a number of important components that help businesses successfully implement and promote their innovative products or services.

Опис

Бібліографічний опис

Pererva O. P. Marketing support for the competitiveness of innovations [Electronic resource] / O. P. Pererva // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2024 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala: WSEH, 2024. – P. 134-136.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в