Формування маркетингових стратегій інноваційних проектів у контексті четвертої промислової революції
Дата
2024
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
University of Economics and Humanities
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, цифровізація, штучний інтелект, економічна діяльність, інновації
Бібліографічний опис
Анопа А. С. Формування маркетингових стратегій інноваційних проектів у контексті четвертої промислової революції / Анопа А. С., Ілляшенко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 339-342.