Development of marketing and logistics at the stages of digitalization of the economy of Ukraine

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Teadmus

Анотація

The features and main trends of the development of marketing and logistics at the stages of digital transformation of the economy of Ukraine are determined. They include: intensive implementation of ICT IR4.0, digitalization of communication and sales marketing policy activity; marketing research; marketing business analytics, etc.; expanding the range of digital marketing channels; digitalization of almost all types of logistics, both in general and their individual procedures. Integration of digital technologies and tools of marketing and logistics for market-oriented management of logistics flows (material, informational, financial, service, etc.) at all stages of production and distribution (sales) of products with the aim of satisfying consumer needs more effectively than competitors. A scheme has been developed reflecting the sequence and content of the procedures for managing the digitalization of marketing and logistics support strategies for the innovative development of organizations in the digital economy. A system of factors of information and analytical support for management decisions making has been identified. Recommendations for considering the peculiarities of marketing and logistics development in the system of marketing and logistics support are offered for each of the two main strategic approaches to the selection of functional sequences of the innovative process: pulling into the market and pushing into the market.
Визначено особливості і основні тенденції розвитку маркетингу і логістики на етапах цифрової трансформації економіки України. Серед них: інтенсивне впровадження ІКТ ІР4.0, цифровізація заходів комунікаційної, збутової маркетингової політики; маркетингових ринкових досліджень; маркетингової бізнес-аналітики тощо; розширення спектру каналів цифрового маркетингу; цифровізація практично усіх видів логістики як у цілому, так і їх окремих операцій. Інтеграція цифрових технологій і інструментів маркетингу і логістики для ринково-орієнтованого управління логістичними потоками (матеріальними, інформаційними, фінансовими, сервісними тощо) на усіх стадіях виробництва і розподілу (збуту) продукції з метою більш ефективного ніж конкуренти задоволення потреб споживачів і отримання прибутку. Розроблено схему, що відображає послідовність і зміст процедур управління цифровізацією заходів маркетингового і логістичного супроводу стратегій інноваційного розвитку організацій в цифровій економіці. Виділено систему факторів інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Запропоновано рекомендації щодо урахування особливостей розвитку маркетингу і логістики в системі заходів маркетингового і логістичного супроводу кожного з двох основних стратегічних підходів до виділення функціональних послідовностей інноваційного процесу: втягування ринком і проштовхування на ринок.

Опис

Бібліографічний опис

Illiashenko S. Development of marketing and logistics at the stages of digitalization of the economy of Ukraine / Illiashenko Sergii, Shypulina Yuliia, Illiashenko Nataliia // Marketing and logistics: Innovations, Strategies, Society : col. monograph / ed. by Nazar Hlynskyy. – Tallinn : Teadmus, 2024. – P. 203-220.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в