Інформаційна складова бренд-стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Анотація

В науковій доповіді доведено, що інформаційна складова є невід'ємною частиною ефективної бренд-стратегії підприємства. Вона дозволяє створювати унікальне позиціонування, формувати довіру до бренду та встановлювати довготривалі відносини зі споживачами. В епоху цифрових технологій важливо використовувати комплексний підхід до управління інформацією, що включає аналіз ринку, інтеграцію маркетингових комунікацій, використання соціальних медіа та інших інструментів для взаємодії з цільовою аудиторією.

Опис

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Інформаційна складова бренд-стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Koсенко, К. А. Лялько // Актуальні питання економіки: глобальні тренди та сучасні виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1-31 березня 2025 р. / Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2025. – 3 с. – URL: https://ekt.kname.edu.ua/images/Conferences/2025/section_2/6_Kosenko_O_Lialko_K.pdf, вільний (дата звернення: 17.04.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в