Маркетингова програма приватного навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

В доповіді доведено, що успішне функціонування приватного закладу не можливе без залучення фінансової підтримки та партнерство. Вирішенню цієї задачі сприяє співпраця з міжнародними організаціями, фондами та грантодавцями для залучення фінансування; впровадження гнучких тарифних планів для батьків (знижки, відтермінування платежів, стипендії для вразливих категорій); розширення співпраці з бізнесом та залучення спонсорів

Опис

Ключові слова

маркетинг, приватні заклади, освіта, навчання, оцінка, ефект

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Маркетингова програма приватного навчального закладу / Ткачова Надія, Погорєлова Тетяна, Косенко Руслана // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 8-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої пам'яті професора Дмитра Мусійовича Фесенка, 25 березня 2025 р. : у 2 ч. Ч. 2. / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [б. в.], 2025. – С. 544-545. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1FxRpPPsfhj0CrlibwmRo7sDJc76EW-67/view, вільний (дата звернення 29.05.2025 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в