Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду
    (НВФ "Студцентр", 2021) Брінь, Павло Володимирович; Меченкова, Наталія Михайлівна
    У сучасних умовах, вивчаючи досвід в бізнес-середовищі, ми в ряді випадків розглядаємо приклади великих компаній-міжнародних і транснаціональних. З одного боку, це обумовлено політичною, економічною та соціально-культурною взаємозалежністю країн і регіонів, з іншого ефективністю великого бізнесу та менеджменту, їх розумінням міжкультурної взаємодії. Також багато компаній, в планах розвитку, розглядають варіанти розширення ринків і цільової аудиторії. Тенденція глобалізації, незважаючи на пандемію і карантинні заходи, залишається стійкою, відповідно, фокус уваги, спрямований на максимально високий рівень і дослідження діяльності глобальних брендів, допомагає рухатися в бік розвитку підприємств будь-якого рівня. У статті розглянуто сутність бренду та особливості його комунікаційної підтримки в умовах глобалізації.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення конкурентоспроможності українських кондитерських підприємств за рахунок створення мережі фірмової торгівлі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Брінь, Павло Володимирович; Арсєнова, А. В.