Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія розвику підприємства: сутність та класифікація
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Брінь, Павло Володимирович; Голтвянська, Ю. В.
    У статті розглянуто поняття стратегії як фундаментального складника бізнесу, її тлумачення та роль у діяльності компанії, досліджено методичні підходи до класифікації стратегій розвитку підприємства за роботами вітчизняних та закордонних авторів. На базі результатів аналізу авторами запропоновано додати до загальновизнаних класифікаційних підходів поділення стратегій розвитку за стадіями життєвого циклу стратегічної зони господарювання. Запропонована класифікація спирається на стадію розвитку бізнесу та передбачає вибір нового підходу до ведення економічної діяльності, тобто зміну стратегії. Використання запропонованого класифікаційного підходу повинно спростити менеджменту підприємств вибір напрямів розвитку та підвищити загальну ефективність господарської діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація синергетичного ефекту при диверсифікації господарської діяльності
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Брінь, Павло Володимирович; Прокоп, Микола Вікторович; Пожидаєва-Литвиненко, О. В.
    У статті розглядається питання синергії, синергетичного ефекту та класифікації синергії відносно різних класифікаційних ознак. Сутність синергії досліджено з моменту використання цього поняття в економіці та менеджменті дотепер. Особливу увагу приділено зв’язку ефекту синергії та диверсифікації господарської діяльності, взаємовпливу підрозділів різних стратегічних зон господарювання диверсифікованої компанії. Авторами вдосконалено існуючі методичні засади класифікації синергетичного ефекту шляхом обґрунтування низки нових класифікаційних ознак та виділення видів синергії відповідно до цих ознак. На відміну від існуючих підходів до класифікації синергетичного ефекту запропонована класифікація має багаторівневу структуру, яка дає змогу більш докладно аналізувати феномен синергії для підприємств різних галузей економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесу та її внесок у конкурентоспроможність підприємства
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Брінь, Павло Володимирович; Звонко, Єгор Олегович
    У статті пропонуються методичні засади оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесу як основного структурного елементу підприємства. У процесі аналізу конкурентоспроможності авторами використовується процесний підхід до управління, коли будь-яке підприємство може бути представлено як сукупність бізнес-процесів. Оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесів пропонується проводити на основі визначення їхньої зовнішньої і внутрішньої конкурентоспроможності з подальшим розрахунком інтегрального показника на основі методу аналізу ієрархій. Внутрішня конкурентоспроможність бізнес-процесу визначається шляхом його порівняння з іншими бізнес-процесами підприємства; зовнішня конкурентоспроможність бізнес-процесу – шляхом порівняння з аналогічними бізнес-процесами інших підприємств. Результати визначення конкурентоспроможності бізнес-процесів можуть бути використані в процесі реорганізації підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення бізнес-процесу з точки зору корпоративної соціальної відповідальності
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Брінь, Павло Володимирович; Вашкевич, Ілля Ігорович
    У статті запропоновано методологічні основи аналізу внеску бізнес-процесу в результативність підприємства з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності. У дослідженні підприємство розглянуто авторами як сукупність бізнеспроцесів, кожен з яких бере участь у формуванні кінцевої інтегральної результативності підприємства загалом. Розглянуто основні характеристики бізнес-процесів. Однією з тенденцій менеджменту 20-х рр. XXI століття є активізація використання концепції корпоративної соціальної відповідальності, при цьому, на відміну від поглядів XX століття, що розглядають соціальну відповідальність підприємств виключно як філантропічну діяльність, нині корпоративна соціальна відповідальність все частіше використовується як засіб підвищення конкурентоспроможності. Авторами запропоновано методологічні основи врахування внеску бізнес-процесу з урахуванням корпоративної соціальної відповідальності, що має сприяти підвищенню конкурентоспроможності підприємства загалом.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління антикризовою діяльністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Черпак, А. Ю.
    У статті розглянуто роль та напрямок антикризової стратегії в системі управління підприємством. Здійснено структуризацію антикризових стратегій підприємства, надано характеристику основних етапів розробки антикризової стратегії. Представлено модель стратегічного управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Диверсифікація господарської діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Переходова, Л. О.
    У статті розглядаються причини і мотивації, за якими промислові компанії вдаються до стратегії диверсифікації. Досліджуються передумови і критерії диверсифікації промислових компаній, а також її вплив на забезпечення їх конкурентоспроможності. Аналізуються різні види диверсифікації, їх переваги та негативні сторони, що впливають на розвиток компанії.