Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент для магістрів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Брінь, Павло Володимирович; Шматько, Наталія Михайлівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Данько, Тарас Володимирович; Сітак, Ірина Леонідівна; Шиян, Наталія Іванівна; Угрімова, Ірина Володимирівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна
    У навчальному посібнику розглянуто ключові аспекти сучасного менеджменту, зокрема управління змінами, диверсифікацію та портфельний аналіз, корпоративну соціальну відповідальність, концепції стійкого розвитку, міжнародну інвестиційну діяльність, ризик-менеджмент та міжнародний менеджмент. Визначено основні принципи та стратегії для кожного з цих напрямів. Приділено увагу антикризовому управлінню підприємством, самоменеджменту, лідерству та управлінню конфліктами, надаючи студентам і фахівцям необхідні знання та інструменти для ефективного управління організаціями в сучасному бізнес-середовищі. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.
  • Ескіз
    Документ
    Контент-маркетинг продукції високотехнологічного машинобудування України в країнах ЄС
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Безкоровайна, Д. В.; Данько, Тарас Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності
    (Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2022) Данько, Тарас Володимирович
    Метою статті є розробка концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності. У статті розглянуто зв’язок між підвищенням технологічної динамічності в сучасному світі та проблемними питаннями в теорії міжнародного бізнесу щодо крихкості або недовговічності специфічних переваг країн і специфічних переваг фірм, які лежать в самій основі існування мультинаціональних корпорацій, їхніх бізнес-моделей та, відповідно, їхньої стійкості. Пропонується комплексне розв’язання цієї якісно нової проблеми міжнародного бізнесу шляхом вирішення загальної задачі забезпечення стійкості фірми в умовах підвищення технологічної динамічності в галузі та визначення, за рахунок яких специфічних переваг ті фірми, які демонструють відповідний рівень стійкості, здатні успішно інтернаціоналізуватися та продовжувати конкурувати на світових ринках у теперішніх умовах, незважаючи на дизрупцію класичної парадигми існування міжнародних фірм. Досліджено еволюцію теорій менеджменту конкурентоспроможності фірми в умовах підвищення динамічності середовища, яка призвела до появи динамічного стратегічного менеджменту на основі інтеграції теорії динамічних здатностей та інституціонального підходу з традиційним інструментарієм розробки та імплементації корпоративних стратегій. Дістало подальшого розвитку обґрунтування концепції специфічних переваг глобальних інноваційних екосистем у теорії міжнародного бізнесу. Практичне застосування запропонованих концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу з урахуванням безперервного підвищення технологічної динамічності в сучасному світі полягає у запровадженні міжнародними фірмами в своїй діяльності засобів динамічного стратегічного менеджменту включно з розробкою та втіленням стратегій своєї участі у глобальних інноваційних екосистемах.
  • Ескіз
    Публікація
    Основи міжнародного маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Горовий, Дмитро Анатолійович; Данько, Тарас Володимирович
    Посібник містить резюме основних концепцій і практичних підходів до міжнародного маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми. У ньому наведена методологія вирішення маркетингових проблем під час аналізу ситуації на зовнішньому ринку, створення, виробництва і збуту товарів, організації руху товару і просування продукції, ціноутворення на неї, а також під час організації і управління міжнародним маркетингом. Рекомендовано для студентів, що навчаються за спеціальністю «Менеджмент» у Харківському національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» та інших вищих навчальних закладах України.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "бакалавр" за спеціальністю "Менеджмент"
    (2023) Прохоренко, Олена Вікторівна; Брінь, Павло Володимирович; Данько, Тарас Володимирович; Маковоз, Оксана Сергіївна; Сітак, Ірина Леонідівна; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталя Володимирівна
    Сформульовано загальні положення, мету та завдання виконання дипломної роботи бакалавра; визначено основні вимоги до організації її виконання. Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи бакалавра. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання, які навчаються за освітніми програмами «Менеджмент організацій та адміністрування», «Бізнес-адміністрування», «Міжнародний бізнес».
  • Ескіз
    Документ
    Цифрова трансформація міжнародних компаній туристичної галузі в умовах четвертої промислової революції
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія Володимирівна
    Технології Індустрії 4.0, на які спирається Четверта промислова революція, трансформують міжнародні компанії туристичної галузі. Зокрема, до таких технологій належать великі дані, хмарні системи, штучний інтелект, доповнена реальність та роботизація. Значний інтерес має дослідження того, в якій мірі та як саме міжнародні компанії в туристичній галузі адаптують власні менеджерські практики внаслідок цих змін.
  • Ескіз
    Документ
    Чи стане Харків глобальним містом?
    (Всеукраїнська мережа фахівців і практиків з регіонального та місцевого розвитку РЕГІОНЕТ, 2017) Данько, Тарас Володимирович
    Успішний розвиток Харкова у європейській Україні можливий в першу чергу через перетворення міста на глобальне. Для міста такого розміру як Харків інтегрованість у європейську та світову урбаністичну мережу є ключовим питанням розвитку. Для вимірювання процесу перетворення міста на глобальне пронуються критерії Global Cities Index. При розробці стратегії розвитку глобального міста слід орієнтуватися не лише на національний форсайт, але і на форсайт для європейського та світового простору. Так само глобальне місто повинно бачити своє позиціонування в глобальних трендах та боротися за участь в світових ланцюгах доданої вартості на основі новітніх технологій. Надзвичайно важливим інструментом розвитку глобального міста є формування в ньому конкурентоспроможних інноваційних кластерів, інтегрованих у загальноєвропейські кластери, смарт-спеціалізація міста, створення на цій основі наукових та технологічних парків.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція створення спільної цінності в міжнародному бізнесі
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Семененко, Єлизавета Василівна
    Значну перспективу розвитку концепції створенні спільної цінності в міжнародному бізнесі має інституціональний підхід та вдосконалення стратегічного менеджменту МНК на цій основі. В умовах четвертої промислової революції варто приділити увагу застосуванню міжнародними компаніями форсайту, спрямованого на їхню інтеграцію до інноваційний екосистем 4.0, як прояв концепції створення спільної цінності, а також бізнес-моделей, які базуються на конкооперації та створенні спільної цінності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"
    (2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінські здатності: суспільна цінність та її забезпечення в Україні
    (2022) Данько, Тарас Володимирович
    Менеджмент, як прикладна наука, проходить важливу еволюцію визначення власної ролі в забезпеченні суспільних інтересів. Проблема розриву між суспільною місією науки про менеджмент та об'єктом її досліджень становить суттєву загрозу для нормального наукового розвитку. Рішенням цього питання є поняття управлінських здатностей, які є основною ланкою причинно-наслідкового зв’язку між розвитком знань з менеджменту та задоволенням суспільних потреб.