Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент для магістрів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Брінь, Павло Володимирович; Шматько, Наталія Михайлівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Данько, Тарас Володимирович; Сітак, Ірина Леонідівна; Шиян, Наталія Іванівна; Угрімова, Ірина Володимирівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна
    У навчальному посібнику розглянуто ключові аспекти сучасного менеджменту, зокрема управління змінами, диверсифікацію та портфельний аналіз, корпоративну соціальну відповідальність, концепції стійкого розвитку, міжнародну інвестиційну діяльність, ризик-менеджмент та міжнародний менеджмент. Визначено основні принципи та стратегії для кожного з цих напрямів. Приділено увагу антикризовому управлінню підприємством, самоменеджменту, лідерству та управлінню конфліктами, надаючи студентам і фахівцям необхідні знання та інструменти для ефективного управління організаціями в сучасному бізнес-середовищі. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з оформлення пояснювальної записки до дипломної роботи магістра (вимоги до структури, змісту і форматування)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Солопун, Наталія Миколаївна
    The purpose of this manual is to provide students pursuing a master's degree in Management with recommendations for the writing of a master’s thesis. Writing a master’s thesis is the final stage and an essential component of the master’s degree studies. A master’s thesis is the result of a research project independently conducted by the student under the supervision of a faculty member. According to the academic curriculum, the preparation of master's thesis requires approximately 450 hours of work and is worth 15 ECTS credits.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження особливостей конкуренції у сфері виробництва будівельних матеріалів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Слюсаренко, О. Ю.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні основи оцінки сталого розвитку підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гришко, А. О.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Уразливість міжнародного бізнесу в умовах глобалізації
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2020-04) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022-10) Тимошенков, Ігор В.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка тісноти факторів відтворення життєдіяльності у міжнародних порівняльних дослідженнях
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023-04) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Oцінка ефективнoсті диверсифікації діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Побірей, Валентина Валентинівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Лукієнко, М. О.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.