Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент для магістрів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Брінь, Павло Володимирович; Шматько, Наталія Михайлівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Данько, Тарас Володимирович; Сітак, Ірина Леонідівна; Шиян, Наталія Іванівна; Угрімова, Ірина Володимирівна; Маковоз, Оксана Сергіївна; Яценко, Ольга Миколаївна
    У навчальному посібнику розглянуто ключові аспекти сучасного менеджменту, зокрема управління змінами, диверсифікацію та портфельний аналіз, корпоративну соціальну відповідальність, концепції стійкого розвитку, міжнародну інвестиційну діяльність, ризик-менеджмент та міжнародний менеджмент. Визначено основні принципи та стратегії для кожного з цих напрямів. Приділено увагу антикризовому управлінню підприємством, самоменеджменту, лідерству та управлінню конфліктами, надаючи студентам і фахівцям необхідні знання та інструменти для ефективного управління організаціями в сучасному бізнес-середовищі. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з оформлення пояснювальної записки до дипломної роботи магістра (вимоги до структури, змісту і форматування)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Прохоренко, Олена Вікторівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Солопун, Наталія Миколаївна
    The purpose of this manual is to provide students pursuing a master's degree in Management with recommendations for the writing of a master’s thesis. Writing a master’s thesis is the final stage and an essential component of the master’s degree studies. A master’s thesis is the result of a research project independently conducted by the student under the supervision of a faculty member. According to the academic curriculum, the preparation of master's thesis requires approximately 450 hours of work and is worth 15 ECTS credits.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022-10) Тимошенков, Ігор В.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка тісноти факторів відтворення життєдіяльності у міжнародних порівняльних дослідженнях
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023-04) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів денного та заочного навчання з навчальної дисципліни "Бізнес-комунікації"
    (2022) Маковоз, Оксана Сергіївна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Дисципліна «Бізнес-комунікації» спрямована на надання студентам комплексного бачення комунікації та їх ролі в бізнесі. Курс знайомить студентів з основоположними принципами ділових комунікацій і надає можливість розвивати та поглиблювати свої комунікативні навички. Навчальна дисципліна охоплює різні бізнес-ситуації, в яких ефективні комунікації мають першорядне значення і викладає підходи до планування, створення та передачі ділової інформації як всередині організації, так і між її зовнішніми зацікавленими сторонами, використовуючи різні канали комунікації.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з підготовки та захисту дипломної роботи ступеня вищої освіти "магістр"
    (2022) Прохоренко, Олена Вікторівна; Горбунов, Микола Петрович; Данько, Тарас Володимирович; Зубкова, Аліна Болеславівна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено основні вимоги до організації її виконання випускної кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю "Менеджмент". Наведено тематику, загальні вимоги до структури, змісту й оформлення дипломної роботи магістра. Розглянуто особливості підготовки роботи за освітніми програмами "Менеджмент організацій та адміністрування", "Бізнес-адміністрування", "Міжнародний менеджмент". Рекомендовано для студентів спеціальності "Менеджмент" денної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Соціальне підприємництво: зміст та тлумачення
    (Харківський національний униіверситет ім. В. Н. Каразіна, 2021) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні стандарти КСВ і їхня роль в управлінні КСВ
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Нащекіна, Ольга Миколаївна; Тимошенков, Ігор Владиславович
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні дослідження освіти
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2016) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    На основі результатів міжнародних досліджень освіти (PISA, TIMSS, PIRLS) порівнюються освітні системи різних країн, виявляються спільні риси та відмінності. Розглядаються питання державного фінансування освіти в різних країнах.
  • Ескіз
    Публікація
    Поведінкові передумови нової інституційної економіки
    (Народна українська академія, 2015) Тимошенков, Ігор Владиславович; Нащекіна, Ольга Миколаївна
    Визначено зміст головних поведінкових передумов нової інституційної економіки, якими запропоновано вважати обмежену раціональність економічних агентів та їхню схильність до опортуністичної поведінки. Доведено необхідність удосконалення принципів і підходів щодо класифікації рівнів раціональності поведінки економічних агентів та запропоновано авторську класифікацію, яка визначає і описує чотири основні рівні раціональності: абсолютну або необмежену раціональність, псевдораціональність, субраціональність та ірраціональність. Розмежовані і порівняні між собою уявлення і ставлення до вихідних поведінкових передумов неокласичної теорії в старому (традиційному) інституціоналізмі і новій інституційній економіці.