Кафедра "Менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto
Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".
Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація SMM-менеджмент(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Захарченков, Олексій Сергійович; Митрофанова, Анастасія СергіївнаВ умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних мереж дисципліна «SMM-менеджмент» є важливою складовою підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», забезпечуючи надання теоретико-практичних основ в сфері управління маркетинговими комунікаціями у роботі з соціальними медіа. Курс «SMM менеджмент» орієнтований на засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Мета курсу «SMM-менеджмент» полягає у формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Курс також спрямований на розвиток практичних навичок, пов'язаних зі створенням та просуванням рекламних кампаній в соціальних мережах. Очікуваними результатами вивчання курсу студентами є формування навичок аналізу ринку та конкурентів; використання інструментів для роботи з соціальними медіа; управління спільнотою та взаємодії з аудиторією; розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; розвиток навичок самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. Конспект лекцій охоплює широке коло питань курсу «SMM-менеджмент», серед яких процес визначення цілей та KPI для SMM стратегії, використання різних метрик для оцінки успішності та методів вимірювання результатів для покращення маркетингової стратегії, просування персонального бренду, співпраця з лідерами думок тощо. Конспект лекцій призначено для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. Він дозволяє студентам отримати професійні компетентності з управління та адміністрування; покликаний допомогти студентам у вивченні курсу, а викладачам – у проведенні лекційних занять.Публікація Управління ризиками в інноваційних проєктах(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Безверха, Анжеліка Ігорівна; Маковоз, Оксана СергіївнаДокумент Товарна політика як основа підвищення ефективності та конкурентоспроможності(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Балкова, А. П.; Угрімова, Ірина ВолодимирівнаДокумент Підготовка до функціонування підприємства в кризових умовах(Поліський національний університет, 2023) Кононенко, А. В.Публікація Вплив стратегії сталого розвитку на конкурентоспроможність підприємства(Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2024) Брінь, Павло Володимирович; Венлунь, ЯнНаукова монографія «Новий світогляд лідерства в умовах четвертої промислової революції та його вплив на вибір технології управління» охоплює основні результати наукових досліджень вітчизняних вчених щодо питань наукового узагальнення, поширення досвіду та обґрунтування нового погляду на лідерство в умовах четвертої промислової революції та дослідження його впливу на вибір технологій управління через послідовне висвітлення тенденцій управління якістю та конкурентоспроможністю, розвитку корпоративної культури та комунікацій як інструменту ефективного лідерства в корпоративному управлінні, а також людських ресурсів на основі врахування тенденцій та викликів інноваційної та проєктної діяльності в Україні в умовах цифрових трансформацій. Матеріали будуть корисними для наукових та практичних працівників, керівників підприємств, викладачів вищої школи, аспірантів, магістрантів, студентів.Публікація Підвищення інвестиційної привабливості компанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Пилипенко, П. В.; Брінь, Павло ВолодимировичДокумент Шляхи активізації інноваційної діяльності сільськогосподарських підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Ажель, Т. О.; Горбунов, Микола ПетровичДокумент Управління конкурентоспроможністю агропідприємств в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Яценко, Ольга Миколаївна; Деренько, Олександр МиколайовичАгросектор під час воєнних дій в Україні зазнав значних втрат. На конкурентоспроможність вітчизняних агропідприємств суттєво вплинуло скорочення придатних для використання сільськогосподарських земель, проблеми з експортом, логістикою, обсягами інвестиції. Нагальна потреба сьогодення – пошук та визначення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності підприємств агропромислового сектору. Актуальними стають питання пошуку нових підходів в управлінні підприємствами, що будуть враховувати особливості діяльності в умовах воєнного стану. Метою дослідження є аналіз зовнішніх факторів, що вплинули на конкурентоспроможність агропідприємств і пошук шляхів щодо підвищення конкурентоспроможності агропідприємств в умовах воєнного стану. У результаті аналізу з’ясовано, що агропідприємства Харківської області зазнали значних руйнувань і збитків. Досліджено і проаналізовано рекомендації, спрямовані на стабілізацію зовнішніх факторів, що мають вплив на агропідприємства. Виявлено проблеми, що заважають функціонуванню і розвитку підприємств агропромислового сектору у східних регіонах країни: міграція, рейдерство, проблеми з паливом і електропостачанням. Наголошено, що тільки третина фермерів націлені на зростання поточного напрямку діяльності, а близько половини лише на підтриманні показників діяльності на поточному рівні. Проаналізовано рекомендації щодо зовнішніх факторів, які мають вплив на агропідприємства: прозорість і передбачуваність дій державних інституцій в сфері законодавства і податкового обліку; сприяння держави на політичному рівні в налагоджуванні зовнішньої торгівлі; залучення донорських і гуманітарних організацій для подолання наслідків військової агресії. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності агропідприємства і зазначено їхні переваги на стратегічному рівні – вертикальна диверсифікація; на тактичному рівні – запровадження інноваційних технологій в обробці і зберіганні врожаю; на оперативному рівні – перегляд внутрішньої політики щодо покупців, постачальників і працівників. Таким чином, механізми управління конкурентоспроможністю агропідприємств України повинні включати в себе створення конкурентних переваг, які мають враховують міжнародний контекст та умови функціонування національної господарської системи в умовах війни.Документ Управління конкурентоспроможністю агропідприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023-11-30) Яценко, Ольга Миколаївна; Деренько, Олександр М.Початок повномасштабного вторгнення в Україну та подальші бойові дії великою мірою продовжують впливати на агропромисловість країни. Скорочення сільськогосподарських земель, блокування агроекспорту, перевантаження логістики і зменшення інвестицій відображаються на конкурентоспроможності українських агропідприємств на внутрішньому і міжнародному рівнях.Публікація Управління маркетинговою діяльністю як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах євроінтеграції(ТОВ Видавництво "Точка", 2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Коц, Я. Р.Розглянуто сутність, зміст та особливості формування і успішної реалізації маркетингової стратегії на вітчизняних підприємствах в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств.