Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 69
  • Ескіз
    Публікація
    SMM-менеджмент
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Захарченков, Олексій Сергійович; Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    В умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних мереж дисципліна «SMM-менеджмент» є важливою складовою підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», забезпечуючи надання теоретико-практичних основ в сфері управління маркетинговими комунікаціями у роботі з соціальними медіа. Курс «SMM менеджмент» орієнтований на засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Мета курсу «SMM-менеджмент» полягає у формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Курс також спрямований на розвиток практичних навичок, пов'язаних зі створенням та просуванням рекламних кампаній в соціальних мережах. Очікуваними результатами вивчання курсу студентами є формування навичок аналізу ринку та конкурентів; використання інструментів для роботи з соціальними медіа; управління спільнотою та взаємодії з аудиторією; розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; розвиток навичок самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. Конспект лекцій охоплює широке коло питань курсу «SMM-менеджмент», серед яких процес визначення цілей та KPI для SMM стратегії, використання різних метрик для оцінки успішності та методів вимірювання результатів для покращення маркетингової стратегії, просування персонального бренду, співпраця з лідерами думок тощо. Конспект лекцій призначено для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. Він дозволяє студентам отримати професійні компетентності з управління та адміністрування; покликаний допомогти студентам у вивченні курсу, а викладачам – у проведенні лекційних занять.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління ризиками в інноваційних проєктах
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Безверха, Анжеліка Ігорівна; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Товарна політика як основа підвищення ефективності та конкурентоспроможності
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Балкова, А. П.; Угрімова, Ірина Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка до функціонування підприємства в кризових умовах
    (Поліський національний університет, 2023) Кононенко, А. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив стратегії сталого розвитку на конкурентоспроможність підприємства
    (Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2024) Брінь, Павло Володимирович; Венлунь, Ян
    Наукова монографія «Новий світогляд лідерства в умовах четвертої промислової революції та його вплив на вибір технології управління» охоплює основні результати наукових досліджень вітчизняних вчених щодо питань наукового узагальнення, поширення досвіду та обґрунтування нового погляду на лідерство в умовах четвертої промислової революції та дослідження його впливу на вибір технологій управління через послідовне висвітлення тенденцій управління якістю та конкурентоспроможністю, розвитку корпоративної культури та комунікацій як інструменту ефективного лідерства в корпоративному управлінні, а також людських ресурсів на основі врахування тенденцій та викликів інноваційної та проєктної діяльності в Україні в умовах цифрових трансформацій. Матеріали будуть корисними для наукових та практичних працівників, керівників підприємств, викладачів вищої школи, аспірантів, магістрантів, студентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення інвестиційної привабливості компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Пилипенко, П. В.; Брінь, Павло Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи активізації інноваційної діяльності сільськогосподарських підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Ажель, Т. О.; Горбунов, Микола Петрович
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю агропідприємств в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Яценко, Ольга Миколаївна; Деренько, Олександр Миколайович
    Агросектор під час воєнних дій в Україні зазнав значних втрат. На конкурентоспроможність вітчизняних агропідприємств суттєво вплинуло скорочення придатних для використання сільськогосподарських земель, проблеми з експортом, логістикою, обсягами інвестиції. Нагальна потреба сьогодення – пошук та визначення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності підприємств агропромислового сектору. Актуальними стають питання пошуку нових підходів в управлінні підприємствами, що будуть враховувати особливості діяльності в умовах воєнного стану. Метою дослідження є аналіз зовнішніх факторів, що вплинули на конкурентоспроможність агропідприємств і пошук шляхів щодо підвищення конкурентоспроможності агропідприємств в умовах воєнного стану. У результаті аналізу з’ясовано, що агропідприємства Харківської області зазнали значних руйнувань і збитків. Досліджено і проаналізовано рекомендації, спрямовані на стабілізацію зовнішніх факторів, що мають вплив на агропідприємства. Виявлено проблеми, що заважають функціонуванню і розвитку підприємств агропромислового сектору у східних регіонах країни: міграція, рейдерство, проблеми з паливом і електропостачанням. Наголошено, що тільки третина фермерів націлені на зростання поточного напрямку діяльності, а близько половини лише на підтриманні показників діяльності на поточному рівні. Проаналізовано рекомендації щодо зовнішніх факторів, які мають вплив на агропідприємства: прозорість і передбачуваність дій державних інституцій в сфері законодавства і податкового обліку; сприяння держави на політичному рівні в налагоджуванні зовнішньої торгівлі; залучення донорських і гуманітарних організацій для подолання наслідків військової агресії. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності агропідприємства і зазначено їхні переваги на стратегічному рівні – вертикальна диверсифікація; на тактичному рівні – запровадження інноваційних технологій в обробці і зберіганні врожаю; на оперативному рівні – перегляд внутрішньої політики щодо покупців, постачальників і працівників. Таким чином, механізми управління конкурентоспроможністю агропідприємств України повинні включати в себе створення конкурентних переваг, які мають враховують міжнародний контекст та умови функціонування національної господарської системи в умовах війни.
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентоспроможністю агропідприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023-11-30) Яценко, Ольга Миколаївна; Деренько, Олександр М.
    Початок повномасштабного вторгнення в Україну та подальші бойові дії великою мірою продовжують впливати на агропромисловість країни. Скорочення сільськогосподарських земель, блокування агроекспорту, перевантаження логістики і зменшення інвестицій відображаються на конкурентоспроможності українських агропідприємств на внутрішньому і міжнародному рівнях.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговою діяльністю як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах євроінтеграції
    (ТОВ Видавництво "Точка", 2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Коц, Я. Р.
    Розглянуто сутність, зміст та особливості формування і успішної реалізації маркетингової стратегії на вітчизняних підприємствах в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств.