Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цілей сталого розвитку підприємств за сучасних політичних і соціальних викликів
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2022) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Гао, Лян
  • Ескіз
    Публікація
    Пріоритети цифрової трансформації у менеджменті українських підприємств під час воєнного стану та повоєнного відновлення
    (Національного університет "Запорізька політехніка", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Генезис поняття організаційні зміни під час масштабування підприємства
    (MANS w Łomży, Polska, 2023) Маковоз, Оксана Сергіївна; Буряк, Михайло Олександрович
    Зміни є неминучим явищем у кожному аспекті нашого життя, а отже, і в бізнес-середовищі у тому числі. Жодне підприємство не може ігнорувати зміни. В сучасних умовах військового стану підприємства у всьому світі активно впроваджують всілякі зміни. У бізнес-середовищі зміни не завжди вітаються, але очікуються, і це важливо, щоб впоратися зі світом, який постійно змінюється. Виживання та успіх організації залежать від її внутрішнього та зовнішнього середовища. Навколишнє середовище постійно розвивається і швидко змінюється. Підприємства, які чинять опір змінам, зрештою загинуть. У прогресивному діловому світі організаційні зміни є обов’язковою концепцією, яка включає стратегії, методи та структури, необхідні для реструктуризації організації. Щоб еволюціонувати в бізнес-середовищі, потрібно постійно розвиватися, а щоб рости, потрібно змінюватися.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи управління економічним потенціалом як стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2020) Маковоз, Оксана Сергіївна
    У статті досліджено та охарактеризовано існуючі підходи до визначення поняття економічного потенціалу. Автором запропоновано власне визначення економічного потенціалу підприємства як сукупності його можливостей, зумовлених наявністю певної системи ресурсів і компетенцій, створювати максимальний результат, який зумовлено стратегією підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто процес підвищення конкурентоспроможності за рахунок розвитку економічного потенціалу, що потребує управління та застосування стратегічного підходу підприємством. Запропоновано формування системи управління потенціалом підприємства з урахуванням виконання завдання забезпечення керованості процесів та оцінки реалізації стратегічних цілей. Безпосередньо під системою мається на увазі спосіб поєднання складових частин (компонентів) для якнайкращого виконання суб’єктами функцій управління шляхом дотримання стратегії та забезпечення конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Взаємозв'язок креативності і бізнес-планування як інструментів інноваційного розвитку підприємства
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Сучасні умови господарювання характеризуються мінливістю бізнес-середовища та вимагають від підприємств активного застосування всебічного бізнес-планування своєї стратегічної та оперативної діяльності з урахуванням загроз і можливостей подальшого інноваційного розвитку. Сучасний етап індустріального розвитку змінюється епохою інновацій, що вимагають від кожного підприємства стимулювання та генерування знань персоналу, креативних ідей, технологій. Бізнес-планування у цьому процесі займає роль каталізатора, який є інструментом впровадження інновацій. У зв’язку з цим розуміння важливості процесів бізнес-планування та креативності має великий ефект у прискоренні інноваційного розвитку підприємств, що сприятиме збільшенню кількості успішних підприємств, інтенсифікації прогресивних змін інфраструктури ринку, а також поширенню можливостей самореалізації персоналу. Проведене дослідження взаємозв’язку між креативністю та бізнес-плануванням як інструментів інноваційного розвитку підприємства довело, що генерація креативної ідеї та застосування обґрунтованого бізнес-планування сприяють оптимізації ресурсів, досягненню цілісної стратегії та вибору найефективніших методів впровадження інновацій. При бізнес-плануванні підприємство описує головні процеси організації, зображує шляхи досягнення цілей і виконання завдань підприємством, націлені на максимізацію прибутку. Оптимізований бізнес-план, перш за все, допомагає інноваційно розвиватись підприємству шляхом використання можливостей залучення додаткових інвестиції, ефективно планувати свій розвиток і розробляти креативну продукцію.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори інвестиційної стратегії в системі підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Крайня, Діана Русланівна; Обуховський, Олександр Васильович
    У статті проведено аналіз факторів інвестиційної стратегії як важливої складової підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах турбулентної економіки. Охарактеризовано інвестиційну привабливість, що являється основою для створення інвестиційної стратегії, розглянуто її фактори, які впливають на розробку інвестиційної стратегії. В основу роботи закладено розгляд інвестиційної стратегії підприємства як розробка довгострокових цілей розвитку підприємства щодо підвищення конкурентоспроможності. Обґрунтовано синергію факторів інвестиційної стратегії та підвищенням конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано основі найсучасніші цифрові технології, впровадження яких потребує значних інвестицій, але згодом буде сприяти підвищення конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємства
    (Медобори-2006, 2016) Маковоз, Оксана Сергіївна
    Досліджено процес формування маркетингових рейтингів підприємство щодо оцінки успішності їх діяльності. Проаналізовано основні дефініції сутності конкурентоспроможність підприємства, запропоновано основні складові маркетингового рейтингу підприємств щодо оцінки рівня їхньої конкурентоспроможності. Охарактеризовано сучасний стан складання рейтингів підприємств щодо оцінки наявних та виявлення можливих ресурсів.