Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Креативність потенціалу людських ресурсів як фактор інноваційного розвитку економіки
    (2020) Маковоз, Оксана Сергіївна; Гайдук, Ганна Олександрівна
    У статті проведено аналіз сутності креативності як одного з найважливіших факторів розвитку сучасної економіки. Охарактеризовано основні підходи до створення творчого процесу та інноваційного середовища, які представлені інструментом будівництва сталого розвитку підприємства. Основа роботи полягає у неспинному вдосконаленні ринку нових продуктів, послуг, інтеграцій, досліджень, які є результатом раціонально-ефективного використання потенціалу людських ресурсів в оптимально-стимулюючих умовах. Розглянуто креативне середовище як один з головних кейсів до розвитку інноваційної економіки. Проведено аналіз ролі та впливу у цьому сучасному перебігу займає держава, як вона може бути основним джерелом формування нової креативної системи. Характеризуємо творчий підхід, як шлях до нової стратегії, визначаємо її сенс та нове формулу для підвищення ефективності виробничих систем і розвитку інноваційної діяльності в економіці.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи управління економічним потенціалом як стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2020) Маковоз, Оксана Сергіївна
    У статті досліджено та охарактеризовано існуючі підходи до визначення поняття економічного потенціалу. Автором запропоновано власне визначення економічного потенціалу підприємства як сукупності його можливостей, зумовлених наявністю певної системи ресурсів і компетенцій, створювати максимальний результат, який зумовлено стратегією підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто процес підвищення конкурентоспроможності за рахунок розвитку економічного потенціалу, що потребує управління та застосування стратегічного підходу підприємством. Запропоновано формування системи управління потенціалом підприємства з урахуванням виконання завдання забезпечення керованості процесів та оцінки реалізації стратегічних цілей. Безпосередньо під системою мається на увазі спосіб поєднання складових частин (компонентів) для якнайкращого виконання суб’єктами функцій управління шляхом дотримання стратегії та забезпечення конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори інвестиційної стратегії в системі підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Маковоз, Оксана Сергіївна; Крайня, Діана Русланівна; Обуховський, Олександр Васильович
    У статті проведено аналіз факторів інвестиційної стратегії як важливої складової підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах турбулентної економіки. Охарактеризовано інвестиційну привабливість, що являється основою для створення інвестиційної стратегії, розглянуто її фактори, які впливають на розробку інвестиційної стратегії. В основу роботи закладено розгляд інвестиційної стратегії підприємства як розробка довгострокових цілей розвитку підприємства щодо підвищення конкурентоспроможності. Обґрунтовано синергію факторів інвестиційної стратегії та підвищенням конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано основі найсучасніші цифрові технології, впровадження яких потребує значних інвестицій, але згодом буде сприяти підвищення конкурентоспроможності підприємства.