Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студента, написання реферату з навчальної дисципліни "Теорія організацій"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лінькова, Олена Юріївна
    Менеджмент відіграє ключову роль в ефективній діяльності будь-якої організації бізнесу. Зростаюча конкуренція та економічна нестабільність створюють умови, в яких організація повинна постійно аналізувати свій стан і оцінювати перспективи своєї діяльності. У зв’язку з цим важливу роль відіграє підготовка спеціалістів економічного профілю з навичками пошуку інформації та критичного мислення при виборі напрямків вирішення прикладної проблеми організації бізнесу. Методичні вказівки написання реферату з дисципліни «Теорія організацій» розроблено на допомогу у вивченні дисципліни та організації роботи студента на семінарських заняттях. Викладений матеріал орієнтує студентів на вивчення першоджерел та літератури, яка містить приклади практичного застосування досягнень науки менеджменту в діяльності вітчизняних компаній та компаній, які працюють в державах з ринковою економікою. В методичних вказівках наведена структура проведення практичного заняття та завдання для обговорення. Мета викладання дисципліни Теорія організацій: формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту та теорії організацій, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідних практичних навичок, що дозволяють ефективно здійснювати управлінську діяльність на підприємстві. Завдання викладання дисципліни: теоретична та практична підготовка студентів з питань: аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища організацій, еволюції менеджменту, організаційних структур управління, мотивації персоналу, планування в менеджменті.
  • Ескіз
    Документ
    Товарна політика як основа підвищення ефективності та конкурентоспроможності
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Балкова, А. П.; Угрімова, Ірина Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка до функціонування підприємства в кризових умовах
    (Поліський національний університет, 2023) Кононенко, А. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження особливостей конкуренції у сфері виробництва будівельних матеріалів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Слюсаренко, О. Ю.; Нащекіна, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність
    (Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2020) Фощій, Петро Миколайович; Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті проведено аналіз заявлених конкурентних стратегій вибіркової сукупності підприємств кондитерської промисловості України, яка складається з 12 підприємств – лідерів галузі з публічною звітністю. Оскільки заявлені стратегії можуть не відповідати реальній поведінці підприємств на ринку, у статті проведено дослідження дійсних конкурентних стратегій підприємств вибіркової сукупності залежно від результативності їхньої діяльності. Для цього представлено методичний підхід до бальної експрес-оцінки проекцій результативності діяльності підприємств та ідентифікації реальної конкурентної стратегії, який базується на розрахунку показників результативності за чотирма проекціями. Проведено узагальнення оцінок за кожною представленою проекцією результативності та сформовано висновок щодо реальних конкурентних стратегій підприємств кондитерської промисловості залежно від їхнього впливу на результативність.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації та системи управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лінькова, Олена Юріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація конкурентних стратегій підприємства залежно від впливу на результативність
    (2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Фощій, Петро Миколайович
    У статті досліджено і систематизовано науково-методологічні підходи до поняття "результативність діяльності підприємств". На основі аналізу поняття результативності діяльності було виділено 4 проекції результативності. На основі класифікації основних показників результативності в проекційному погляді в статті представлено класифікацію конкурентних стратегій залежно від очікуваної результативності. У результаті отримано 4 види конкурентних стратегій, які одразу чинять вплив на одні, дві, три чи чотири проекції результативності діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив SMM на прибутковість підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Поліщук, М. М.; Ульянченко, Наталія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Фактори впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств олійно-жирової промисловості
    (НТУ "ХПІ", 2018) Скотнікова, Любов Петрівна; Майстренко, Олена Вікторівна
    Конкурентоспроможність продукції підприємства є визначальним фактором ефективної діяльності як на внутрішньому так і на зовнішньому ринках, який визначає здатність продукції максимально задовольняти потреби споживачів та мати стійкі конкурентні переваги перед наявними та потенційними конкурентами за якістю, швидкістю відтворювання та ін. Конкурентоспроможність продукції – це комплексна багатоаспектна характеристика, яка відображає можливість продукції протягом періоду її виробництва відповідати за якістю потребам конкретного ринку, адаптуватися до вимог споживачів та забезпечувати ефективну діяльність підприємству. Розглянуто теоретичні трактування науковців щодо поняття "конкурентоспроможності", які базуються на різних аспектах: висока якість, споживча цінність продукції, потенціал підприємства, його ефективність. На конкурентоспроможність продукції впливає система взаємопов’язаних економічних, організаційних, науково-технічних, виробничих, маркетингових та інших факторів. Наведена характеристика сучасного стану олійно-жирової промисловості України: її потенціалу, позитивних і негативних тенденцій, перспективи розвитку. Для досягнення конкурентних позицій на ринку доцільно сформувати сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств олійно-жирової промисловості. Усі чинники конкурентоспроможності продукції підприємств олійно-жирової промисловості об'єднані у чотири групи. Зовнішні фактори, які не підлягають безпосередньому впливу керівництва підприємства, а визначаються державною політикою і ринковим середовищем у країні. Внутрішні фактори, які формуються і підлягають регулюванню безпосередньо підприємством. Також відокремлені цінові і нецінові фактори. До цінових факторів віднесено ціну споживання олійно-жирової продукції і рівень витрат на виробництво і реалізацію продукції. До нецінових: унікальність олійно-жирової продукції і її якість, корисність для споживача (відповідність вимогам, що висуваються до даного товару з боку покупця) і новизна продукції (оригінальність та неповторність). Надана класифікація факторів впливу на рівень конкурентоспроможності продукції олійно-жирової промисловості. Дослідження та аналіз цих факторів, а також цілеспрямований управлінський вплив на них, дозволять забезпечити високий рівень конкурентоспроможності продукції, і як наслідок, конкурентоспроможності підприємства.