Кафедра "Менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto

Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".

Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Фінансування інноваційних проектів підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Штонда, Д. Ю.; Замула, Олена Василівна; Угрімова, Ірина Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація конкурентних стратегій підприємства залежно від впливу на результативність
    (2018) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Фощій, Петро Миколайович
    У статті досліджено і систематизовано науково-методологічні підходи до поняття "результативність діяльності підприємств". На основі аналізу поняття результативності діяльності було виділено 4 проекції результативності. На основі класифікації основних показників результативності в проекційному погляді в статті представлено класифікацію конкурентних стратегій залежно від очікуваної результативності. У результаті отримано 4 види конкурентних стратегій, які одразу чинять вплив на одні, дві, три чи чотири проекції результативності діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, А. В.
    У статті досліджено сучасний стан розвитку мережі Інтернет в світі. Проаналізовані стан і тенденції Інтернет-ринку в Україні. Розглянуті особливості і перспективи розвитку Інтернет-маркетингу в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, Антон Володимирович
    У статті основна увага приділена аналізу сучасних тенденцій розвитку маркетингу в контексті революційних змін у сфері цифрових технологій. Виділені найбільш важливі проблеми, які сьогодні впливають на роботу маркетологів. Досліджені нові можливості та способи вирішення завдань маркетингу
  • Ескіз
    Документ
    Концепція "хмарних" обчислень та її застосування в електронній торгівлі
    (НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, Антон Володимирович
    The article examined the concept of «cloud» computing, identified them and their application prospects. The models of service delivery by «cloud» and the types of commercial offers in the area of «cloud» computing had been analyzed. The features of the «cloud» tech­nologies in the field of electronic commerce had been examined.