Кафедра "Менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7475
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mto
Від грудня 2021 року кафедра має назву "Менеджмент", попередня назва – "Менеджмент та оподаткування".
Кафедра "Менеджмент та оподаткування" заснована у 1991 році, добре відомим в Україні організатором науки та освіти, доктором технічних наук, заслуженим діячем науки і техніки України, академіком Леонідом Миколайовичем Івіним та є першою в Україні кафедрою менеджменту.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". За понад 30-річний період кафедрою здійснено підготовку і випуск понад 2000 фахівців в області менеджменту.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора економічних наук, 23 кандидата наук: 18 –економічних, 2 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних, 1 – наук з державного управління; 2 співробітника мають звання професора, 18 – доцента. Викладачі кафедри мають практичний міжнародний досвід та володіють англійською мовою, що дає змогу проводити навчання як українською, так і англійською мовами.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Актуальність проблеми формування і розвитку логістичних систем при виробництві і реалізації насіння соняшника(Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020) Шиян, Наталія Іванівна; Співак, І. В.Документ Тестові завдання для підготовки до підсумкового контролю з навчальної дисципліни "Управлінський консалтинг (тренінг)"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лінькова, Олена ЮріївнаМенеджмент відіграє ключову роль в ефективній діяльності будь-якої організації бізнесу. Зростаюча конкуренція та економічна нестабільність створюють умови, в яких організація повинна постійно аналізувати свій стан і оцінювати перспективи своєї діяльності. У зв’язку з цим важливу роль відіграє підготовка спеціалістів економічного профілю з навичками пошуку партнерів та інформації при виборі напрямків вирішення проблеми бізнесу. Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дісципліни «Управлінський консалтинг» (тренінг) для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання розроблено на допомогу у вивченні дисципліни та організації роботи студента. Викладений матеріал орієнтує студентів на вивчення першоджерел та літератури, яка містить приклади застосування досягнень науки менеджменту в діяльності вітчизняних компаній та компаній, які працюють у державах з ринковою економікою. У методичних вказівках наведені теми практичних занять: основні положення консультаційної діяльності; управління консалтинговою організацією. Мета викладання дисципліни «Управлінський консалтинг» (тренінг): дати уяву про стан, проблеми та перспективи ефективного використання послуг професійних консультантів; сформувати у студентів теоретичні знання та практичні навички з питань організації та здійснення управлінського консультування, які є необхідними для правильної орієнтації в питаннях надання консультаційних послуг, підбору консалтингових організацій та укладення консультаційних угод.Документ Проблеми фінансування інновацій в Україні(Центральноукраїнський національний технічний університет, 2020) Лисенко, І. С.; Угрімова, Ірина ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи студентів з дисципліни "Операційний менеджмент"(Скан+, 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло СергійовичАналіз ходу економічних реформ в Україні показує, що для виводу країни із кризи недостатньо тільки ринкових перетворень на макроекономічному рівні. Незважаючи на те, що в державі сформувалася структура комерційних і інвестиційних банків, система фондових і валютних бірж, страхових компаній і інших ринкових інститутів, а інфляція погамована, виробництво у сфері послуг продовжується стагнація. Разом з тим, практика свідчить, що навіть за нинішніх складних і не зовсім сприятливих економічних умов (високі податки й банківські ставки за кредит, неплатоспроможність підприємств і ін.) можна отримувати прибуток. Аналіз діяльності багатьох успішно працюючих у нинішніх умовах підприємств промисловості й сфери послуг дозволив зробити висновок, що їх досягнення значною мірою базуються на грамотному менеджменті в операційній системі. Мета викладання дисципліни «Операційний менеджмент» - формування у майбутніх менеджерів умінь розробки операційної стратегії, створення та використання галузевих операційних підсистем як основи забезпечення досягнення місії організації.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Діагностика діяльності підприємств та організацій"(2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаСучасні умови господарювання, особливістю яких є нестабільність ринкового середовища, високій рівень конкуренції, обмеженість економічних ресурсів та необхідність ефективного їх використання обумовлюють появу нових вимог до інструментів управління і, зокрема, до методів дослідження й оцінки діяльності підприємства. Ефективним інструментом, який дозволів проводити детальне дослідження, одержувати достовірну і повну інформацію про стан і діяльність підприємства стала економічна діагностика. Застосування економічної діагностики в процесі управління господарською діяльністю підприємств дозволяє своєчасно виявляти і розпізнавати стан підприємства за непрямими ознаками, що є особливо актуальним в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Економічна діагностика спрямована на оцінку стану економічних об’єктів в умовах неповної інформації, дозволяє виявити проблеми розвитку підприємства, на їх підставі вибрати показники, які найбільш повно описують ситуацію, розглянути їхній взаємний вплив, встановити «вузькі місця», зафіксувати резерви, визначити перспективні шляхи їх вирішення та розробити заходи з усунення несприятливих ситуацій. Дисципліна «Діагностика діяльності підприємств та організацій» входить у цикл дисциплін профільної підготовки магістрів зі спеціальністю 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент підприємств та організацій». Метою дисципліни є формування системи теоретичних знань, прикладних вмінь і навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію економічної діагностики для визначення стану підприємств та організацій в рамках їх бізнес-оточення. Розглянута нижче розрахункова робота присвячена практичному засвоєнню деяких положень економічної діагностики на конкретному числовому матеріалі.Документ Необхідні навички для залучення в міжнародному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чайкова, Олена ІгорівнаДокумент Стратегії управліня ланцюгами постачання на міжнародному підприємстві(2023) Ємельянова, В. О.; Чайкова, Олена ІгорівнаПублікація Основи міжнародного маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Горовий, Дмитро Анатолійович; Данько, Тарас ВолодимировичПосібник містить резюме основних концепцій і практичних підходів до міжнародного маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми. У ньому наведена методологія вирішення маркетингових проблем під час аналізу ситуації на зовнішньому ринку, створення, виробництва і збуту товарів, організації руху товару і просування продукції, ціноутворення на неї, а також під час організації і управління міжнародним маркетингом. Рекомендовано для студентів, що навчаються за спеціальністю «Менеджмент» у Харківському національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» та інших вищих навчальних закладах України.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Сучасні методи дослідження в менеджменті"(2023) Лінькова, Олена ЮріївнаМенеджмент відіграє ключову роль в ефективній діяльності будь-якої організації бізнесу. Зростаюча конкуренція та економічна нестабільність створюють умови, в яких організація повинна постійно аналізувати свій стан і оцінювати перспективи своєї діяльності. У зв’язку з цим важливу роль відіграє підготовка спеціалістів економічного профілю з навичками проведення аналізу практичних проблем менеджменту та використання сучасних методів дослідження. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Сучасні методи дослідження в менеджменті» розроблено на допомогу у вивченні дисципліни та організації роботи доктора філософії всіх форм навчання. Викладений матеріал орієнтує докторів філософії на вивчення першоджерел та літератури, яка містить приклади практичного застосування досягнень науки менеджменту в діяльності вітчизняних компаній та компаній, які працюють у державах з ринковою економікою. У методичних вказівках наведені актуальні теми для написання реферату за двома модулями: етапи дослідження; методи досліджень в менеджменті. Мета викладання дисципліни «Сучасні методи дослідження в менеджменті»: дати уяву про стан, проблеми та перспективи ефективного використання методів дослідження в менеджменті; сформувати у докторів філософії теоретичні знання та практичні навички з питань менеджменту, які є необхідними для правильної орієнтації в актуальних проблемах бізнесу, підбору актуальної наукової інформації та проведення наукового дослідження в менеджменті.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Аналіз кейсів з менеджменту"(2023) Лінькова, Олена ЮріївнаМенеджмент відіграє ключову роль в ефективній діяльності будь-якої організації бізнесу. Зростаюча конкуренція та економічна нестабільність створюють умови, в яких організація повинна постійно аналізувати свій стан і оцінювати перспективи своєї діяльності. У зв’язку з цим важливу роль відіграє підготовка спеціалістів економічного профілю з навичками пошуку інформації та критичного мислення при виборі напрямків вирішення прикладної проблеми організації бізнесу. Методичні вказівки щодо виконання практичних робіт з дисципліни «Основи менеджменту» тема «Аналіз кейсів з менеджменту» розроблено на допомогу у вивченні дисципліни та організації роботи студента на семінарських заняттях. Викладений матеріал орієнтує студентів на вивчення першоджерел та літератури, яка містить приклади практичного застосування досягнень науки менеджменту в діяльності вітчизняних компаній та компаній, які працюють в державах з ринковою економікою. В методичних вказівках наведена структура проведення практичного заняття та завдання для обговорення. Мета викладання дисципліни Основи менеджменту: формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту та теорії організацій, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідних практичних навичок, що дозволяють ефективно здійснювати управлінську діяльність на підприємстві. Завдання викладання дисципліни: теоретична та практична під-готовка студентів з питань: аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища організацій, еволюції менеджменту, організаційних структур управління, мотивації персоналу, планування в менеджменті.