Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7570

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kmmm

Кафедра "Комп'ютерна математика і аналіз даних" заснована в 2002 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", забезпечує підготовку бакалаврів і магістрів за проектно-орієнтованою освітньою програмою за напрямом науки про дані "DataScience".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 1 – технічних, 1 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 15 кандидатів наук: 10 – технічних, 4 – фізико-математичних, 1 – педагогічних; 3 співробітників мають звання професора, 9 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    В статті викладено результати розробки та особливості практичної реалізації педагогічної технології, яка стосується адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін студентами, що навчаються за напрямом професійної підготовки "Програмна інженерія". Визначено дидактичні можливості технології по інтенсифікації самостійної роботи студентів. Запропонована технологія є складовою частиною акме-технології формування математичної культури майбутніх фахівців галузі виробництва програмної продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Довіра та вимогливість суб'єктів педагогічної взаємодії як специфіка математичної підготовки студентів за напрямом "Програмна інженерія"
    (Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано базову категорію процесу формування математичної культури студентів, а саме педагогічну взаємодію, основними ознаками якої з транслювання і виробництва математичної культури при підготовці вищезазначених фахівців є довіра, повага з одночасною вимогливістю. Ця особливість суб'єкт-суб'єктної освітньої взаємодії детермінована тим, що специфіка галузі програмної інженерії передбачає, як правило, командну роботу над програмним проектом. Тому часто постає проблема довіри й поваги серед учасників проекту, а також виконання суворих вимог стосовно нього, що обов'язково треба враховувати в процесі професійної підготовки відповідних інженерних кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-комунікаційні технології навчання в математичній підготовці інженерів-програмістів
    (Класичний приватний університет, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті обґрунтовано доцільність і нагальну необхідність роботи студентів з опанування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування їх математичної культури, що передбачає поглиблене вивчення нових технологій для супроводу математичної підготовки, що одночасно надає професійно необхідний досвід майбутнім інженерам. Виконане дослідження практичного досвіду підготовки фахівців для ІТ-індустрії дало змогу виокремити основні дидактичні принципи, на яких ґрунтується застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування математичної культури студентів за напрямом підготовки "Програмна інженерія". Основну увагу приділено перевагам застосування систем комп'ютерної математики, технологіям мобільного навчання, інтерактивного спілкування у мережі, проблемам, які виникають при цьому в навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    "Багтрекінг" лекційного матеріалу з вищої математики як складова технології навчання майбутніх інженерів з програмного забезпечення
    (Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті обґрунтовано необхідність створення та викладено результати розробки і особливості практичної реалізації частини акме-технології формування математичної культури майбутніх фахівців з програмної інженерії, яка стосується розвитку математичної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Гіпертекстова і мультимедіа технології навчання у математичній підготовці інженерів
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток просторового мислення засобами геометрії в контексті інформатизації сфери професійної освіти
    (Молодий вчений, 2014) Дубініна, Оксана Миколаївна; Таранська, О. Л.
    У статті проаналізовано можливості розвитку на заняттях з нарисної геометрії та інженерної графіки просторового мислення, що є важливим фактором успішного виконання професійної діяльності майбутніх фахівців з промислового дизайну. Визначено необхідні для цього сучасні засоби навчання, пов'язані з інформатизацією освітнього простору. Зазначено вагомість просторово мислення у формуванні математичної культури промислових дизайнерів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток відповідальності "цифрового" покоління інженерних кадрів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дубініна, Оксана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Відображення фундаментальніх видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2013) Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті на основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції. Показано відображення визначальних для вищеназваної професії видів діяльності в циклі математичних дисциплін і зазначено, що цей факт є підґрунтям професійної спрямованості формування математичної культури майбутніх фахівців, для яких саме математична культура є однією з умов стійкості їхньої професійної компетентності. Розглянуто формування формалізаційної, конструктивної та технологічної компетентності в процесі отримання фундаментальної математичної освіти студентами, які навчаються за напрямом підготовки "програмна інженерія".