Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/927
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/dngik
Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату" була заснована в 2010 році для підготовки спеціалістів в нафтогазовій промисловості.
Характерною рисою діяльності кафедри "Видобування нафти, газу та конденсату" є постійний зв'язок з підприємствами та організаціями-замовниками фахівців. Випускники кафедри працюють у галузі видобування, транспортування, використання та реалізації нафти і газу, а також великої кількості сировини, отриманої при їх технологічній переробці.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Аналіз розвитку блогодидактики у нафтогазовій інженерії України(LLC Scientific Publishing Center "InterConf", 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола ВолодимировичАналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі Фейсбук на прикладі нафтогазової галузі. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання – порівняти стан одного з найбільш розвинених у мережі Фейсбук фахово-орієнтованого українського ресурсу «Нафтогазова освіта» у 2019 і 2023 роках і на основі цього зробити висновки стосовно його розвитку. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено результати використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз даних контент–аналізу блогу «Нафтогазова освіта» у 2019 і 2023 роках, показано ефективність блогу, його якісні і кількісні показники. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахового блогу нафтогазового спрямування «Нафтогазова освіта» у Фейсбук.Документ Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі: динаміка розвитку(Scientific Publishing Center "InterConf", 2023-05) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола Володимирович; Торопчинова, Катерина ЛеонідівнаАвтори розглядають динаміку розвитку спеціалізованих сторінок соціальної мережі "Фейсбук" як засобу для впровадження інженерної блогодидактики у навчальний процес вищої технічної школи. Виконано порівняльний контент-аналіз блогу "Нафтогазова освіта" у 2019 і 2023 році. Показано перспективність розвитку освітньо-інформаційних блогів мережі "Фейсбук" зі спеціальності "Нафтогазова інженерія". Зокрема, за моніторинговий період кількість учасників блогу зросла на 79%, публікаційна активність збільшилася на 40%, кількість переглядів за моніторинговий період у 2023 р. у 11 разів вища (2019 р. – 9,4 тис., у 2023 р. – 107,4 тис.).Документ Превентор(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2016) Сизоненко, Анатолій Вадимович; Білецький, Володимир Стефанович; Ткаченко, Микола Володимирович; Демидов, Дмитро ВіталійовичПревентор містить корпус і з'єднану з ним кришку, поршень, втулку та плашку, ущільнювачі кришки і поршня, штуцери для гідравлічного керування. З'єднання корпуса і кришки виконують за допомогою сухарів, які входять у пази в кришці превентора; сухарі виконуються прямокутного перерізу і підтискають гвинтами.Документ Сучасні напрями вдосконалення систем приготування та очищення бурових розчинів(Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2016) Білецький, Володимир Стефанович; Ткаченко, Микола ВолодимировичВиконано огляд сучасних конструкцій устаткування для приготування й очищення бурового розчину, що сприятиме вибору найбільш прийнятного варіанта комплектуючого обладнання при оснащенні нових та існуючих циркуляційних систем бурових установок. Описано сучасний стан та можливі напрями вдосконалення циркуляційних систем. Визначено перспективні напрями: блочне виконання циркуляційної системи, вибір і оптимізація конструкції змішувача. Розглянуто такі базисні варіанти змішувачів: 1) гідравлічні змішувачі (запропоновано застосування багатоствольного сопла, що збільшує число Рейнольдса (Re) в робочій зоні); 2) високоефективні лопатеві мішалки типу "Тurbotron" (запропоновано їх моделювання за допомогою програмного комплексу SolidWorks Flow Simulation і варіант модернізації); 3) статичні змішувачі (встановлено, що число Re в зоні l = 10 d знаходиться в межах 10⁵–10⁷).Документ Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика(Знання, 2019) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Артем Дмитрович; Ткаченко, Микола ВолодимировичАвтори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі інженерної блогодидактики. У статті розглядається вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонуються нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.Документ Інженерна блогодидактика у процесі навчання майбутніх фахівців нафтогазової сфери(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола ВолодимировичДокумент Інженерна блогодидактика у нафтогазовій справі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Ткаченко, Микола ВолодимировичМета. Проаналізувати наявний зарубіжний і вітчизняний досвід техніко–технологічної блогодидактики у нафтогазовій інженерії на прикладі ресурсу Фейсбук; розглянути застосовувані технології, тематичне наповнення блогів, котрі використовуються у медіадидактиці вищої школи. Запропонувати деякі ефективні прийоми і методи використання інженерної блогодидактики у фаховій підготовці спеціалістів нафтогазової справи. Методика. Огляд, контент–аналіз фахових блогів у ресурсі Фейсбук. Результати. На прикладі підготовки спеціалістів для нафтогазової сфери висвітлено прийоми і методи використання інженерної блогодидактики, зокрема, Фейсбуку, в освітньому процесі з метою розвитку медіакомпетентності фахівців. Наукова новизна. Введено в науковий обіг інформацію про досвід застосування фахових блогів з нафтогазової справи у соціальній мережі. Виконано порівняльний аналіз зарубіжних і вітчизняних практик створення інформаційно–освітніх блогів із нафтогазової інженерії. З опертям на контент–аналіз, представлено ефективність вітчизняних блогів з нафтогазової освіти. Практична значимість. Подано конкретну інформацію з практики створення і застосування фахових блогів нафтогазового спрямування у Фейсбук. Показано можливості отримання актуальної інформації, її якісного і кількісного наповнення в зазначених блогах. Це створює передумови для окреслення меж фокус–груп зацікавлених користувачів та перспектив розвитку блогодидактики вищої школи в нафтогазовій сфері.Документ Аналіз сучасних конструкцій та основних напрямків удосконалення вібраційних сит систем регенерації бурового розчину(Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет", 2019) Білецький, Володимир Стефанович; Ткаченко, Микола Володимирович; Бурова, Марина ЯківнаДокумент Збагачувальна техніка та технології при приготуванні й регенерації бурових розчинів(Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет", 2017) Білецький, Володимир Стефанович; Ткаченко, Микола Володимирович