Кафедра "Хімічна техніка та промислова екологія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7479

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/htpe

Від 1999 року кафедра має назву "Хімічна техніка та промислова екологія", попередня назва – кафедра механічного устаткування хімічних виробництв.

Кафедра механічного устаткування хімічних виробництв була організована 18 жовтня 1946 року у складі факультету технології неорганічних речовин Харківського хіміко-технологічного інституту. Становлення кафедри пов’язане з іменами доцентів Георгія Веніаміновича Петрова, М. Ковальова, Абрама Натановича Цейтліна, Анісіма Рудольфовича (Рувиновича) Ястребнецького . У 1960 році на базі кафедри створено Факультет хімічного машинобудування.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 14 кандидатів технічних наук, 4 доктора філософії; 3 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичної роботи за темою "Методи управління природоохоронною діяльністю"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Портянник, Сергій Васильович; Самойленко, Наталія Миколаївна; Філенко, Олеся Миколаївна
    В системі управління забезпечення якісного навколишнього середовища, збереження довкілля та стійкого розвитку провідну роль виконують ефективні методи управління природоохоронною діяльністю. На практиці застосовуються адміністративні, економічні або ринкові та соціально-психологічні методи управління, які у різних країнах мають свою вагомість та поєднання. Метою даної практичної роботи є вивчення теоретичних аспектів прийомів і способів, що відносяться до методів екологічного управління, а також розширення практичних знань студентів щодо соціально-психологічних методів, які в останній час набувають особливої актуальності в Україні та відображають актуальні питання сьогодення.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Основні групи екотоксикантів та їх характеристика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шестопалов, Олексій Валерійович; Портянник, Сергій Васильович
    Забруднюючі навколишнє природне середовище речовини (полютанти, ксенобіотики), що потрапляють у довкілля внаслідок природного чи антропогенного фактора володіють токсичністю і спричиняють негативний вплив на живі організми, популяції, які існують в екосистемах.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Біологічні способи вирішення екологічних проблем"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Портянник, Сергій Васильович; Босюк, Альона Сергіївна
    Дані методичні вказівки призначені для виконання практичних робіт з дисциплін: «Біологія», «Біотехнологічний захист навколишнього середовища» для студентів зі спеціальностей 101 «Екологія», 183 «Технології захисту навколишнього середовища». Метою курсу є формування практичних навичок застосування біотехнологій для вирішення екологічних викликів та усвідомлення важливості інтеграції біологічних інновацій у різні сфери людської діяльності. У рамках практичних занять студенти мають можливість ознайомитися з передовими біологічними розробками, які спрямовані на вирішення екологічних проблем у таких галузях, як харчова промисловість, сільське господарство, енергетика тощо. Акцент зроблено на ролі біосенсорів і екобіопрепаратів, що є ключовими елементами для моніторингу стану навколишнього середовища, оцінки рівня забруднення та розробки систем захисту природи. Дані методичні вказівки допоможуть студентам: • розвинути розуміння основних принципів біотехнологічних підходів; • засвоїти методи оцінки та аналізу впливу екологічних технологій на довкілля; • навчитися застосовувати біологічні інновації для вирішення актуальних екологічних проблем. Методичні матеріали складені таким чином, щоб сприяти активному засвоєнню знань, формуванню навичок самостійної роботи та підготовці студентів до професійної діяльності у сфері захисту навколишнього середовища.