Кафедра "Хімічна техніка та промислова екологія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7479

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/htpe

Від 1999 року кафедра має назву "Хімічна техніка та промислова екологія", попередня назва – кафедра механічного устаткування хімічних виробництв.

Кафедра механічного устаткування хімічних виробництв була організована 18 жовтня 1946 року у складі факультету технології неорганічних речовин Харківського хіміко-технологічного інституту. Становлення кафедри пов’язане з іменами доцентів Георгія Веніаміновича Петрова, М. Ковальова, Абрама Натановича Цейтліна, Анісіма Рудольфовича (Рувиновича) Ястребнецького . У 1960 році на базі кафедри створено Факультет хімічного машинобудування.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 14 кандидатів технічних наук, 4 доктора філософії; 3 співробітника мають звання професора, 12 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Небезпека ведення сільського господарства на деокупованих територіях
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шаловинська, В. В.; Разно, Микола Русланович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна
    У роботі розглянуто основні фактори ризику, які є потенційно небезпечними при веденні сільського господарства на деокупованих територія, особливо у малих фермерських господарствах та індивідуальних домогосподарствах.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять за темою "Біологічні способи вирішення екологічних проблем"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Портянник, Сергій Васильович; Босюк, Альона Сергіївна
    Дані методичні вказівки призначені для виконання практичних робіт з дисциплін: «Біологія», «Біотехнологічний захист навколишнього середовища» для студентів зі спеціальностей 101 «Екологія», 183 «Технології захисту навколишнього середовища». Метою курсу є формування практичних навичок застосування біотехнологій для вирішення екологічних викликів та усвідомлення важливості інтеграції біологічних інновацій у різні сфери людської діяльності. У рамках практичних занять студенти мають можливість ознайомитися з передовими біологічними розробками, які спрямовані на вирішення екологічних проблем у таких галузях, як харчова промисловість, сільське господарство, енергетика тощо. Акцент зроблено на ролі біосенсорів і екобіопрепаратів, що є ключовими елементами для моніторингу стану навколишнього середовища, оцінки рівня забруднення та розробки систем захисту природи. Дані методичні вказівки допоможуть студентам: • розвинути розуміння основних принципів біотехнологічних підходів; • засвоїти методи оцінки та аналізу впливу екологічних технологій на довкілля; • навчитися застосовувати біологічні інновації для вирішення актуальних екологічних проблем. Методичні матеріали складені таким чином, щоб сприяти активному засвоєнню знань, формуванню навичок самостійної роботи та підготовці студентів до професійної діяльності у сфері захисту навколишнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення екотоксичності сільськогосподарських ґрунтів у Дніпропетровській області
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Никонюк, Єлизавета Сергіївна; Тихомирова, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Відновлення водних ресурсів для потреб тваринництва та рослинництва в умовах повоєнної України
    (Інститут свинарства і агропромислового виробництва НААН, 2024) Босюк, Альона Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Спеціальне обладнання переробних виробництв сільськогосподарської продукції"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Зінченко, Марія Георгіївна
    Ефективність виробництва, його технічний прогрес, якість продукції, що випускається, значною мірою залежить від випереджаючого розвитку виробництва нового технологічного обладнання, машин і апаратів, упровадження методів техніко-економічного аналізу, який забезпечує вирішення технічних питань й економічну ефективність технологічних і конструкторських розробок. Важлива роль у вирішенні всіх цих питань належить інженерно-технічним працівникам й керівникам виробництва, підготовка яких здійснюється у вищих учбових закладах. При підготовці висококваліфікованих інженерних кадрів значне місце відводиться самостійній творчій роботі студентів старших курсів, якою є курсове проєктування. Курсове проєктування входить до навчально-методичного комплексу дисципліни «Спеціальне обладнання переробних виробництв сільськогосподарської продукції», яка відноситься до вибіркових компонентів освітньо-професійної програми «Галузеве машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 133 «Галузеве машинобудування». Воно закріпляє та узагальнює знання, які студенти отримали під час лекційних і практичних занять зі спеціального обладнання переробних виробництв. У курсовому проєкті повинні бути вміло використані й синтезовані знання, отримані в результаті вивчення загальнотеоретичних, загальнотехнічних і спеціальних дисциплін навчального плану. Поряд з цим курсове проєктування повинно навчити студента роботі з довідковою літературою, держстандартами, номограмами, нормами і розцінками, вміло поєднуючи їх з теоретичними знаннями, отриманими в процесі вивчення курсу.
  • Ескіз
    Документ
    Пріоритетні напрямки використання залишків виробництва та споживання кави
    (Одеський державний екологічний університет, 2022) Кочетов, Микита Сергійович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Використання залишків споживання кави в сільському господарстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кочетов, Микита Сергійович; Васильєв, Михайло Ілліч