Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок
    (Інтерсервіс, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в стратегіях інноваційного розвитку підприємств
    (Студцентр, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Уточнено характеристики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємств за схемою: сутність стратегії; способи її реалізації; заходи маркетингового забезпечення. В системі маркетингового забезпечення виділено два комплекси заходів: інформаційне забезпечення обґрунтування вибору перспективних напрямів і стратегій інноваційного розвитку підприємства; створення (формування) попиту на інновації і налагодження системи комунікації з суб'єктами інноваційного процесу, у першу чергу зі споживачами. Окреслено специфіку реалізації заходів формування і стимулювання попиту на інновації для наздоганяючого, лідируючого та випереджаючого інноваційного розвитку підприємства. Показано, що система комунікації (прямі і зворотні зв’язки) зі споживачами та іншими суб'єктами інноваційного процесу закладає базу для впровадження концепції відкритих інновацій у інноваційну діяльність підприємства. Визначено особливості комунікаційної політики основних типів та різновидів стратегій інноваційного розвитку підприємства. Розкрито сутність інформаційного, стимулюючого та інструментального аспекту формування і функціонування системи комунікації зі споживачами (суб'єктами інноваційного процесу у цілому). Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних стратегій інноваційного розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Завдання маркетингу інновацій в умовах трансформації технологічних укладів
    (ВД "Гельветика", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Окреслено роль і визначено основні завдання маркетингу інновацій у забезпеченні успіху розробки і реалізації стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємств та установ. Запропонована послідовність їх виконання. Показано, що завдання маркетингу інновацій організації в сучасних умовах трансформації технологічних укладів можна згрупувати за двома основними напрямами: забезпечення інформацією і знаннями стратегій інноваційного розвитку; маркетинговий супровід інноваційного процесу (реалізації зазначених стратегій).
  • Ескіз
    Публікація
    Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукції
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено теоретико-методичний підхід до управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємств, який передбачає взаємопов’язане вирішення виділених авторами груп завдань маркетингу інновацій в умовах неповної визначеності та ризику сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади організаційно-економічного механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Смоляр, Юрій Юр`євич; Шипуліна, Юлія Сергіївна