Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Стаття присвячена розробленню підходу до управління на засадах маркетингу створенням і реалізацією стратегій екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період, які забезпечують умови переходу до стійкого економічного зростання у руслі четвертої промислової революції і трансформації технологічних укладів, а також ліквідацію чи зменшення екологічних загроз місцевого, регіонального, національного, міжнародного рівнів, спричинених воєнними діями. Визначено і систематизовано за напрямками впливу (внутрішньо державний чи міжнародний) основні екологічні загрози, спричинених воєнними діями на території України. Запропоновано підхід до визначення пріоритетності їх ліквідації чи зменшення. Сформовано послідовність і окреслено зміст процедур стратегічного маркетингового аналізу для визначення інноваційних підходів до ліквідації екологічних загроз, а у їх руслі - відповідних інноваційних розробок.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства, яке охоплює усю сукупність його складових потенціалів-підсистем та забезпечує їх узгоджену взаємодію в процесі формування і реалізації стратегій інноваційного розвитку в умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції. Розроблено загальну схему і методичні засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Перспективи і проблеми інноваційного розвитку в умовах четвертої промислової революції
    (ТОВ "Аграр Медіа Груп", 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипулина, Юлія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна
    Досліджено, узагальнено і систематизовано впливи технологій І4.0 на розвиток промислової сфери, сфери забезпечення людської життєдіяльності, сфери державного управління. Систематизація у межах кожної з зазначених сфер виконана за показниками: технологія І4.0; інновації, що створені на її основі; сутність позитивного і негативного впливів. Удосконалено схему еволюції I-IV промислових революцій та їх впливу на різні сфери життєдіяльності суспільства, зокрема, шляхом розширення системи оціночних показників цих революцій. Дістало подальшого розвитку визначення місця і ролі знань у формуванні стратегій інноваційного розвитку в умовах І4.0. Уточнено види знань необхідних для розроблення цих стратегій, а також джерела і методи їх отримання. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем інноваційного розвитку України в умовах І4.0. За його результатами сформовано комплекс рекомендацій щодо формування передумов інноваційного розвитку у руслі І4.0 на державному рівні.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Студцентр, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Роль екологічного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності товаровиробників та переходу на шлях сталого інноваційного розвитку
    (Національна академія Національної гвардії України, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Поглиблено теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу у частині уточнення його ролі і завдань в контексті забезпечення екологічно-орієнтованих конкурентних переваг товаровиробників для їх переходу на шлях сталого інноваційного розвитку. Висвітлено особливості формування і реалізації комплексу маркетингу (концепція 5Р) екологічних товарів в умовах трансформації технологічних укладів. Розкрито специфіку розроблення кожної з його складових.
  • Ескіз
    Публікація
    Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
    Метою дослідження є розроблення методичних засад визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів. Запропонована концептуальна схема вибору перспективних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта, яка відображає види і схему взаємодії актуальних комплексів знань, що покладі в їх основу. Виділено і апробовано на практиці авторські теоретико-методичні підходи, які дозволяють отримати актуальні знання щодо: потенціалу інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта; маркетингових прогнозів тенденцій зміни споживчого попиту у прогнозному періоді; оцінки стану розвитку науки і техніки, а також можливостей втілення наявних і перспективних науково-технічних розробок у нові продукти, технології їх виготовлення і способи споживання. Окреслено особливості застосування зазначених підходів. Отримані результати у сукупності поглиблюють теоретико-методичні засади менеджменту і маркетингу знань в частині формування передумов розроблення організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, регіону, окремої організації тощо які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління розробленням орієнтованої на знання стратегії інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Триторія, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено комплексний методичний до управління формуванням орієнтованої на знання стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Запропонований підхід має багатоступеневий ітераційний характер і дозволяє за формалізованими процедурами вести поетапний вибір основних типів стратегій інноваційного розвитку, обирати кращий варіант з ряду можливих альтернатив, а у його межах – конкретні найбільш прийнятні для аналізованого підприємства різновиди стратегій. Значної уваги приділено специфіці формування стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління інноваційним розвитком підприємства на основі його інноваційної культури
    (Інститут економіки промисловості Національної академії наук України, 2019) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Поглиблено методологічні засади цілеспрямованого управління інноваційним розвитком підприємства в частині урахування впливу його інноваційної культури і інноваційної культури суспільства як соціо-культурного механізму регулювання інноваційної поведінки персоналу підприємства, що забезпечує його взаємоузгоджену співпрацю зі створення та поширення інновацій, мотивує до активної інноваційної діяльності, сприяє розвитку та реалізації його інтелектуально-креативного потенціалу. Розроблено послідовність і визначено зміст процедур формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на основі його інноваційної культури. Виконано їх апробацію, яка підтвердила практичну зорієнтованість розробок авторів на вирішення актуальної проблеми підвищення ефективності управління інноваційним розвитком підприємств, посилення на цій основі їх конкурентних позицій на національному та міжнародних ринках. Розроблено організаційні засади управління інноваційним розвитком підприємства на основі його інноваційної культури. Зокрема уточнено основні функції підрозділів типового підприємства у процесі управління розвитком інноваційною культури і підприємства у цілому. Розкрито особливості організації інноваційного процесу на малих підприємствах інноваційного бізнесу. Запропоновано формалізований підхід до планування і організації діяльності персоналу малого інноваційного підприємства, який передбачає паралельне, паралельно-послідовне чи послідовно-паралельне виконання кількох інноваційних проектів, що дозволяє підвищити продуктивність, оперативність і результативність інноваційного процесу. Показано, що основою успіху його застосування є достатній рівень інноваційної культури підприємства (мінімум середній).
  • Ескіз
    Публікація
    Класифікація методів комерціалізації інновацій організацій в контексті обґрунтування напрямів їх інноваційного розвитку
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Запропоновано узагальнену класифікацію методів комерціалізації інновацій організаціями-інноваторами, яка доповнює існуючі класифікації ознаками: за етапами інноваційного і життєвого циклу товарної інновації, що їх охоплює організаціяінноватор; за напрямами інноваційного розвитку і відповідними їм інноваційними стратегіями організації-інноватора. Отримані у статті наукові результати є певним внеском у теоретико-методологічні засади інноваційного менеджменту організацій. Вони до- повнюють його в частині розроблення рекомендацій щодо обґрунтованого вибору раціональних методів комерціалізації інновацій конкретною організацією-інноватором, яка реалізує обраний на- прям інноваційного розвитку.