Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Публікація Визначення поняття маркетингових комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Завгороднєва, М.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Визначення поняття привабливості партнерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Гольц, Т. А.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Визначення поняття інформаційної взаємодії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Барташ, О. В.; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Формування "системної карти" стратегічного управління розвитком підприємства(ТОВ "Наш формат", 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Мельник, Юлія МиколаївнаУ статті проведено аналіз підходів до стратегічного управління підприємством та виокремлено основні етапи його реалізації. Розроблено узагальнену класифікацію підходів до стратегічного управління розвитком підприємства, а також "системну карту" стратегічного управління розвитком підприємства.Документ Наукові конференції як різновид ділового туризму: маркетинговий аспект(2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВикладено результати узагальнення 11-річного досвіду авторів і їх колег у проведенні науково-практичних конференцій "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу". Виділено основні фактори, що сприяють розвитку ділового туризму у регіоні.Документ Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна МиколаївнаДокумент Маркетингові комунікації в мережі інтернет(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гавриш, А. В.; Куценко, Тетяна МиколаївнаДокумент Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеності(ТОВ "Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозробка та дослідження моделі оперантної поведінки підприємства під час вибору варіантів товарної пропозиції з інтервальною визначеністю прибутків від їх реалізації.Документ Маркетинг роздрібної торгівлі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаПосібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетинг роздрібної торгівлі". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.Публікація Актуалізація змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" у підготовці бакалаврів з маркетингу(Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет им. Григория Сковороды, 2017) Конохова, Зоя ПетрівнаУ статті розглядаються особливості викладення дисципліни "Вступ до спеціальності" студентам, які навчаються за спеціальністю "маркетинг". Наголошується на необхідності розгляду ринку як механізму взаємодії економічних суб'єктів, функціонування якого породжує специфічні потоки інформації. Пропонується спрямувати навчальний процес на формування більш широких компетентностей маркетологів у сфері інформаційних технологій. У майбутній професійній діяльності це забезпечить їм можливість ефективно обробляти великі масиви інформації, використовувати можливості сучасних комунікаційних систем.