Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.

На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами
    (ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління соціальним потенціалом підприємства
    (Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор Яковлевич
  • Ескіз
    Публікація
    Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
    (ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Управлінська концепція іміджбілдінгу
    (ВД "ІНЖЕК", 2011) Заруба, Віктор Яковлевич; Шаша, Олена Ігорівна
    В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.