Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2709
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" не поповнюється.
На основі кафедр "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" та "Економіка та маркетинг" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Публікація Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаУ статті обґрунтовано важливість знань на підприємстві як одного з основних чинників економічного зростання. Визначено послідовність та зміст формалізованих процедур управління вибором ефективних напрямів використання актуальних знань на підприємстві, які можуть бути втіленими у продуктові, технологічні, управлінські та інші інновації, що дасть змогу посилити відносні конкурентні переваги підприємства, забезпечить умови його тривалого виживання і розвитку в перманентно мінливих умовах зовнішнього середовища. Розробки авторів формують методичні засади організаційно-економічного механізму цілеспрямованого управління знаннями на підприємствах. Їх практичне впровадження дає змогу обґрунтовано і за формалізованими процедурами вибирати ефективні напрями реалізації інтелектуального капіталу підприємства, визначати раціональні шляхи його посилення.Документ Узагальнена класифікація стратегій інноваційного розвитку(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Наталія СергіївнаПублікація Фінансові інновації як інструмент управління сталим розвитком промислових підприємств(ФОП Панов А. М., 2019) Райко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга ІванівнаУ статті розглянуто наукові підходи до сутності фінансових інновацій та їх ролі у побудові інструментів управління сталим розвитком промислових підприємств. Встановлено їх класифікацію за сферами застосування, формами існування та видами.Документ Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеності(ТОВ "Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозробка та дослідження моделі оперантної поведінки підприємства під час вибору варіантів товарної пропозиції з інтервальною визначеністю прибутків від їх реалізації.Документ Методичні вказівки до практичних занять студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаЗавдання та методичні рекомендації передбачають набуття студентами теоретичних та практичних навичок з управління організаціями різних форм власності та різної правової форми з урахуванням специфіки функціонування в умовах ринкових відносин.Документ Назначение и классификация математических моделей, используемых в менеджменте(НТУ "ХПІ", 2015) Заруба, Виктор ЯковлевичДокумент Методичні вказівки до самостійної роботи студентів зі спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика" з дисципліни "Менеджмент"(НТУ "ХПІ", 2017) Сокол, Катерина МихайлівнаБазою для розроблення завдань та методичних рекомендацій стала навчальна програма і тематичний план дисципліни "Менеджмент". Методика вивчення дисципліни базується на поєднанні проблемних лекцій, семінарських та практичних занять, а також значному обсязі самостійної роботи студентів. Для визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу студентам оголошуються індивідуальні завдання з певних тем дисципліни, що використовуються під час проведення поточного і підсумкового контролю знань студентів. Критерії оцінювання знань студентів та порядок їх застосування наведено в розділі VI методичних рекомендацій.Публікація Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком(Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена ОлексіївнаВисвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Публікація Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”(Донецький національний технічний університет, 2008) Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2008) Райко, Діана ВалеріївнаВ роботі розроблені економіко-математичні моделі з організації діяльності промислового підприємства з позиції системного підходу організації і планування, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників при виборі стратегій цієї діяльності розвитку, так і тактики виконання поточних робіт з маркетингу, які базуються на формуванні організаційної структури маркетингового департаменту та здійснюється залежно від необхідних обсягів робіт з маркетингу для підприємства, їх інтенсивності, розподілу робіт і продуктивності доступного контингенту працівників, що мають відповідний рівень кваліфікації, з урахуванням виділених обсягів фінансування і доступності потрібних ресурсів, а також виділених груп можливих покупців та рівню їх лояльності.