Кафедра "Автоматизація технологічних систем та екологічного моніторингу"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3767

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acem

Кафедра заснована у 1964 р. для підготовки спеціалістів з автоматизації виробництва.

Кафедра займається підготовкою спеціалістів з розробки і експлуатації комп’ютерно-інтегрованих та автоматизованих систем керування різноманітних об’єктів та процесів і виробництв (побутові, харчові, нафто- та газопереробні, хімічні ттощо).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 2 доктори технічних наук, 5 професорів, 6 доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Пристрій для фрезерування отворів
    (ДП “Український інститут промислової власності”, 2013) Литвиненко, Ігор Іванович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Самчук, Володимир Володимирович; Лях, Бенгард Григорович; Кучеренко, Наталія Сергіївна; Іванченко, Ольга Сергіївна
    Пристрій для фрезерування отворів містить шпиндель, дискові фрези, зубчасті колеса, вісь. Шпиндель має вал, встановлений з можливістю обертання, на одному з кінців якого жорстко закріплено конічне зубчасте колесо, яке зчеплене з конічними зубчастими вінцями, виконаними на торцях зубчастих коліс, встановлених з можливістю обертання на осі, жорстко закріпленій до шпинделя. Зубчасті колеса зчеплені з зубчастими вінцями, які виконані на дискових фрезах, з яких одна має форму усіченого конуса, менший діаметр якого влаштований з зазором у виточку, виконану у торці меншого діаметра другої дискової фрези, і з можливістю обертання встановлені на осі, жорстко закріпленій до шпинделя.
  • Ескіз
    Документ
    Пристрій для обробки отворів
    (ДП “Український інститут промислової власності”, 2014) Литвиненко, Ігор Іванович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Самчук, Володимир Володимирович; Лях, Бенгард Григорович; Кучеренко, Наталія Сергіївна
    Пристрій для обробки отворів містить шпиндель, фрези, ріжучі елементи, зубчасті колеса. Пристрій оснащений шпинделем, у якому жорстко закріплені дві осі, на одній з яких з можливістю обертання встановлено приводне зубчасте колесо, яке зчеплене з зовнішнім зубчастим вінцем зубчастого колеса, встановленого з можливістю обертання на другій осі, причому на обох торцях зубчастого колеса виконані конічні зубчасті вінці, які зачеплені з конічними зубчастими колесами, жорстко закріпленими на кожному одному з кінців двох валів, встановлених з можливістю обертання на шпинделі, а на інших кінцях цих валів жорстко закріплені під кутом до осі обертання шпинделя дискові фрези, причому їх ріжучі елементи в куті контакту входять в зачеплення, маючи зазор між собою.
  • Ескіз
    Документ
    Пристрій для розрізання
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2015) Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Кучеренко, Наталія Сергіївна; Лях, Бенгард Григорович
    Пристрій для розрізання містить корпус, фрезу. Додатково оснащений другим корпусом, при чому в корпусах встановлені шпинделі, які мають можливість обертання в різні сторони відносно один до одного і до яких жорстко закріплені фрези, які мають форму усіченого конуса. Одна з фрез на більшому діаметрі має торцеву виточку, у яку встановлено з зазором більший діаметр другої фрези. Зубці першої фрези перекривають зубці другої фрези.
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Літвіненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович; Аракелян, Інна Сергіївна
    У статті розглядається панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця, який підвищить мотивацію до навчання, що дає можливість досягти психологічного комфорту студентів і сприяє в гармонійному розвитку особистості до подальшої професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі для здорового життя.
  • Ескіз
    Документ
    Один з напрямків психологічної корекції особистості в ході навчального процесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У статті розглядається один з напрямків психологічної корекції навчаємих, від виникнення негативних психологічних відхилень нормального стану, що виникають у ході навчального процесу під впливом зовнішніх і внутрішніх збурюючих джерел на нервову систему. Що дає можливість педагогам новий напрямок при створенні технологій навчання, які приведуть до одержання психологічного комфорту навчаємих, яке сприяє формуванню особистості до професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі і становить основу розвитку знань, умінь та навичок
  • Ескіз
    Документ
    Про причини виникнення психологічного дискомфорту під час навчального процесу
    (НТУ "ХПI", 2010) Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Кучеренко, Сергій Михайлович; Литвиненко, Ігор Іванович; Тошинський, Володимир Ілліч
    In report the review of stages of personality development is given in the process which determine its social prosperity and psychological health, role of teacher in this process. The methods of accumulation of knowledges are analysed. The large role of positive psychological mood of student is rotined for upgrading educational process.
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод мотивації навчання
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Литвиненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    The article deals with panoramic-algorithmic method of motivation to learn, whichmakes it possible to achieve the psychological comfort of students and contributes to the harmonious development of personality and goovnosti for professional work,which is a source of confidence for the future of healthy life.