Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція адаптивного маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннями
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна характеристика маркетингу інноваційних процесів на промисловому підприємстві
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Косенко, Софія Андріївна
    Результати проведеного дослідження дозволяють визначити та обґрунтувати показники та заходи, які характеризують сутність маркетингу інноваційних процесів та його основні задачі на інноваційному ринку промислового підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка економічних наслідків прийняття управлінських рішень
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
    Висунуто робочу гіпотезу, згідно з якою економічна оцінка та аналіз є єдиним, відносно автономним складовим елементом у системі управління підприємством, що має цілісну структуру, внутрішні та зовнішні зв'язки та їх специфічну впорядкованість у механізмі взаємодії з іншими структурними елементами управління. Побічним ефектом гіпотези є змішування витіснення або навіть підміна понять "аналіз" і "оцінка" (як окремі), коли вони використовуються для опису процесу управління або пов'язаних з ним видів діяльності та операцій.
  • Ескіз
    Документ
    Формування принципів планування на підприємствах агропромислового комплексу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Космін, Олександр Юрійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що при аналізі і прогнозуванні економічних процесів найважливішим є принцип системного комплексного підходу. Суть його полягає в тому, що при прогнозуванні окремого економічного параметра необхідно максимально враховувати сукупність економічних і соціальних факторів, які можуть вплинути на цей економічний параметр.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що завдяки реалізації «дорожньої карти» близько третини підприємств агропромислового комплексу використовуватимуть Інтернет речей та його маркетингове забезпечення у виробничо-господарській діяльності.