Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1316

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/bapm

Від 2021 року кафедра має назву "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини", попередня назва – "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин".

Кафедра заснована в 1950 році, первісна назва – кафедра "Економіка промисловості та організації підприємств", у подальшому перейменовувано на: кафедра "Економіка і організація хімічної і приладобудівної промисловості" (1984); кафедра "Організація виробництва та управління персоналом" (1997); кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"; кафедра "Економіка бізнесу i міжнародні економічні відносини" (2021).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" . Міжнародні зв’язки кафедри збагачують навчальний процес досягненнями іноземних науковців.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють : 6 докторів економічних наук, 19 кандидатів наук: 17 економічних, 2 – технічних; 7 співробітників мають звання професора, 16 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.
  • Ескіз
    Публікація
    Технології маркетингу з використанням соціальних мереж
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що при оцінці будь-якого каналу комунікації постає питання про оцінку ефективності реклами. Таким чином, при традиційному підході до оцінки ефективності досягнутих результатів критерії ефективності (показники) вибираються в залежності від цілей і завдань рекламної кампанії. Незалежно від використовуваного засобу масової інформації, цілі рекламної кампанії можна розділити на дві великі групи: комерційні та комунікативні. В результаті розрізняють комунікативну та економічну ефективність.
  • Ескіз
    Документ
    Управління авторським правом на основі угоди користувача
    (Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2022) Хмельов, Олексій Олександрович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що угода з користувачем укладається не тільки в інтересах власників, але і в інтересах користувачів. Власники прописують правила користування їх інтелектуальною власністю, щоб уникнути можливих юридичних проблем з кінцевим споживачем, якщо він буде чимось незадоволений. за його розміщення на певних носіях та обов'язки дотримуватися закону.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування засобів електронної комерції для підприємств зообізнесу
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Голубєва, О. В.; Ширяєва, Наталія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Правова охорона сторінок в соціальних мережах
    (2021) Приходько, Єлізавета Геннадіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що аккаунт в будь-якій соціальній мережі розглядається як специфічний цифровий об’єкт права інтелектуальної власності. Правове регулювання відносин, пов’язаних з аккаунтами та їх наповненням (контентом), складають норми внутрішніх правил та умов користування соціальними мережами, права інтелектуальної власності, майнові права тощо. Українське законодавство не є достатньо підготовленим для врегулювання правопорушень, пов’язаних з користуванням соціальними мережами, аккаунтами та потребує удосконалень на законодавчому та виконавчому рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі
    (Луцький національний технічний університет, 2020) Товажнянська, Ольга Ігорівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович