Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5269

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ett

Від 2000 року кафедра має назву "Електричний транспорт та тепловозобудування", попередня назва – кафедра "Локомотивобудування" (від 1956), первісна назва – кафедра "Паровозобудування".

Кафедра "Паровозобудування" була заснована у 1893 році. Засновником напрямку навчання інженерів-паровозобудівників є професор Петро Матвійович Мухачов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки. Кафедрою здійснено понад 100 випусків спеціалістів – локомотивобудівників.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання гібридної електропневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу
    (Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2017) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович
    В науковій статті розглянуто актуальну проблему моделювання гібридної системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізничного транспорту. Вона складається з пневматичного та електромеханічного ступенів та дозволяє уникнути істотного обмеження швидкості проходження кривих ділянок рейкового шляху, що суттєво підвищує середньошляхову швидкість. У статті розглянуто імітаційну модель, що створена у середовищі MATLAB. Запропоновані системи управління комбінацією ступенів системи нахилу кузовів швидкісного рухомого складу залізничного транспорту. Проведено комплекс досліджень режиму нахилу з використанням обох ступенів гібридного механізму. Визначені динамічні показники складових запропонованого механізму, які дозволяють надати практичних рекомендацій щодо вибору параметрів елементів напівпровідникового перетворювача, пневматичних та електромеханічних пристроїв гібридної системи нахилу, а також визначити сили, що діють в елементах механізму нахилу.
  • Ескіз
    Документ
    Імітаційна модель комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Дмитро Ігорович
    В статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. У статті розглянуто імітаційну модель, що створена у середовищі MATLAB. Вона дозволяє визначити залежність змін параметрів системи нахилу кузова (струм та напруга на ділянках напівпровідникового перетворювача, хід якоря двигуна, хід пневморесори, зміна тиску у пневморесорах) та енергетичних параметрів механізму (втрати енергії на нахил кузова електричного та пневматичного приводів, розхід повітря) від заданого куту нахилу кузова.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту
    (Технологический центр, 2016) Єріцян, Багіш Хачикович; Любарський, Борис Григорович; Якунін, Д. І.
    Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез комбінованої системи нахилу кузова швидкісного електричного рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Єріцян, Багіш Хачикович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016 р. Вирішена науково-практична задача синтезу комбінованої електромеханічної та пневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу для колії 1520 мм, яка дозволила встановити оптимальні параметри лінійного двигуна та вимоги до вибору елементної бази напівпровідникового перетворювача (типи ключів та діодів), параметрів та типів балонів пневморесор. Запропоновано для нахилу кузова застосовувати комбіновану систему, що складається з лінійного двигуна і регульованого пневмопідвішування другого ступеня. Нахил кузова на кут до 5 ° забезпечується за рахунок електромеханічного приводу, що має більшу швидкодію, при великих кутах нахил проводиться за рахунок спільної дії електромеханічного і пневматичного приводів.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез комбінованої системи нахилу кузова швидкісного електричного рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Єріцян, Багіш Хачикович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016 р. Вирішена науково-практична задача синтезу комбінованої електромеханічної та пневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу для колії 1520 мм, яка дозволила встановити оптимальні параметри лінійного двигуна та вимоги до вибору елементної бази напівпровідникового перетворювача (типи ключів та діодів), параметрів та типів балонів пневморесор. Запропоновано для нахилу кузова застосовувати комбіновану систему, що складається з лінійного двигуна і регульованого пневмопідвішування другого ступеня. Нахил кузова на кут до 5 ° забезпечується за рахунок електромеханічного приводу, що має більшу швидкодію, при великих кутах нахил проводиться за рахунок спільної дії електромеханічного і пневматичного приводів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження залежності динамічних сил, що діють на путню структуру та транспортний засіб – від форми імпульсних збуджень
    (НТУ "ХПІ", 2014) Маслієв, Вячеслав Георгійович; Макаренко, Ю. В.; Маслієв, А. О.
    Встановлено залежності динамічних сил, що діють на путню структуру та транспортний засіб, який обладнано пневматичними ресорами, – від форми імпульсних збуджень, що виникають при спрацюванні регулятора положення кузова (РПК), та зроблено порівняння їх із силами, які обумовлені впливом нерівностей на путній структурі. Доведено, що завдяки використанню пневматичного ресорного підвішування, яке дозволяє суттєво збільшити статичний прогин у порівнянні з металевим на базі гвинтових пружин, зменшуються сили, що передаються від підресореної маси через колеса на путню структуру. Отримано залежності цих сил від статичного прогину пневматичних ресор та від швидкості руху транспортного засобу. Наведено приклад розрахунку раціональних геометричних та фізичних параметрів пневматичного ресорного підвішування транспортного засобу, яке можна рекомендувати на заміну металевого ресорного підвішування, щоб зменшити руйнівний вплив на путню структуру.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель руху у кривих швидкісних потягів з кузовами, що нахиляються
    (НТУ "ХПІ", 2012) Редченко, Олена Сергіївна
    Розроблені математичні моделі, що дозволяють визначити потрібний кут нахилу кузова та досліджувати коливання надресорної будови екіпажу під дією відцентрової сили інерції у кривих.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу з комбінованим електромеханічним та пневматичним приводом
    (НТУ "ХПІ", 2012) Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Дмитро Ігорович; Любарський, Борис Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Вибір типу тягового приводу сучасного рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Любарський, Борис Григорович