Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5269

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ett

Від 2000 року кафедра має назву "Електричний транспорт та тепловозобудування", попередня назва – кафедра "Локомотивобудування" (від 1956), первісна назва – кафедра "Паровозобудування".

Кафедра "Паровозобудування" була заснована у 1893 році. Засновником напрямку навчання інженерів-паровозобудівників є професор Петро Матвійович Мухачов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки. Кафедрою здійснено понад 100 випусків спеціалістів – локомотивобудівників.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 3 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель електромеханічної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Д. І.
    В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом нахилу кузову, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. У роботі створена математична модель у вигляді сукупності диференціальних рівнянь, що описують усі вузли і ланки передачі потужності від джерела електричної енергії до виконавчого механізму - балки, що нахиляється, а також роботу керованого пневматичного підвішування. Вона встановлює зв'язки геометричних, силових і електрофізичних параметрів з величинами, що характеризують якість і ефективність роботи як окремих механізмів, так і облаштування приводу нахилу кузова в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование системы наклона кузова для скоростных поездов с силовым приводом на базе линейного двигателя
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2016) Омельяненко, Виктор Иванович; Кривякин, Геннадий Владимирович; Афанасьева, Елена Сергеевна
    Приведен краткий анализ различных типов силовых приводов, используемых в системах наклона кузовов скоростных поездов. Определены пути совершенствования системы наклона в части кинематической схемы и силового привода. Предложена кинематическая схема механизма наклона, которая позволяет существенно снизить величину усилия необходимого для поворота кузова на заданный угол. На основе исследования влияния электрофизических и геометрических параметров линейного электромеханического преобразователя на его рабочие свойства, разработан реверсивный линейный двигатель облегченной конструкции с тяговой характеристикой в максимальной степени соответствующей нагрузочной. Предложена мостовая схема питания линейных двигателей, обеспечивающая их синхронную работу.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез комбінованої системи нахилу кузова швидкісного електричного рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Єріцян, Багіш Хачикович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016 р. Вирішена науково-практична задача синтезу комбінованої електромеханічної та пневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу для колії 1520 мм, яка дозволила встановити оптимальні параметри лінійного двигуна та вимоги до вибору елементної бази напівпровідникового перетворювача (типи ключів та діодів), параметрів та типів балонів пневморесор. Запропоновано для нахилу кузова застосовувати комбіновану систему, що складається з лінійного двигуна і регульованого пневмопідвішування другого ступеня. Нахил кузова на кут до 5 ° забезпечується за рахунок електромеханічного приводу, що має більшу швидкодію, при великих кутах нахил проводиться за рахунок спільної дії електромеханічного і пневматичного приводів.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез комбінованої системи нахилу кузова швидкісного електричного рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Єріцян, Багіш Хачикович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016 р. Вирішена науково-практична задача синтезу комбінованої електромеханічної та пневматичної системи нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу для колії 1520 мм, яка дозволила встановити оптимальні параметри лінійного двигуна та вимоги до вибору елементної бази напівпровідникового перетворювача (типи ключів та діодів), параметрів та типів балонів пневморесор. Запропоновано для нахилу кузова застосовувати комбіновану систему, що складається з лінійного двигуна і регульованого пневмопідвішування другого ступеня. Нахил кузова на кут до 5 ° забезпечується за рахунок електромеханічного приводу, що має більшу швидкодію, при великих кутах нахил проводиться за рахунок спільної дії електромеханічного і пневматичного приводів.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние элементов конструкции линейного двигателя на тяговую характеристику привода наклона кузовов скоростных поездов
    (НТУ "ХПИ", 2012) Кривякин, Геннадий Владимирович; Редченко, Елена Сергеевна
    Рассмотрено влияние конструктивных параметров коаксиального линейного двигателя на форму его тяговой характеристики и значение тягового усилия
  • Ескіз
    Документ
    Определение величины составляющих электромагнитной силы, действующих на якорь линейного двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2013) Кривякин, Геннадий Владимирович; Редченко, Елена Сергеевна; Беднарский, В. Л.
    Получены величины и распределение влияния сил, которые составляют суммарную электромагнитную силу, на разные поверхности якоря линейного двигателя.