Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Податкова поведінка суб'єктів підприємницької діяльності в контексті системних особливостей тіньової економіки
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Альошин, Сергій Юрійович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Дослідження спрямоване на визначення особливостей податкової поведінки суб’єктів підприємницької діяльності в контексті системних характеристик тіньової економіки з метою оптимізації податкового навантаження та вдосконалення існуючої системи оподаткування. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо розроблення пропозицій із легалізації підприємницької діяльності на принципах удосконалення спрощеної системи оподаткування. Установлено основні чинники, що визначають масштаби і динаміку тіньової економіки. Визначено, що роль єдиного податку в діючій системі оподаткування полягає у створенні для представників малого бізнесу сприятливих умов для подальшого розвитку шляхом скорочення рівня податкового навантаження. Це дасть змогу державним органам регулювання розробити ефективний механізм легалізації підприємницької діяльності на принципах удосконалення спрощеної системи оподаткування.
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція стейкмаркетингу у формуванні податкової поведінки суб'єктів підприємницької діяльності
    (2022) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Альошин, Сергій Юрійович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Дослідження спрямоване на обґрунтування окремих положень концепції стейкмаркетингу у формуванні податкової поведінки суб’єктів підприємницької діяльності. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано карту стейкхолдерів в сфері податкової політики відповідно до концепції стейкмаркетингу, що включає наступні групи впливу: внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів, захисників інтересів та регулюючі сили, що спроможні впливати на діяльність інших елементів. На основі аналізу існуючих у світовій практиці моделей організації податкових відносин в рамках реалізації концепції стейкмаркетингу встановлено особливості сучасної податкової політики. Обґрунтовано структуру процесу формування податкової поведінки суб’єктів підприємницької діяльності на принципах стейкмаркетингу, яка включає три взаємопов’язані підсистеми формування податкової поведінки внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів, захисників інтересів таінших регулюючих сил.