Кафедра "Облік і фінанси"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/acctfin/main

Кафедра "Облік і фінанси" створена в 2021 році на основі кафедр "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" та "Міжнародний бізнес і фінанси" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра "Бізнес-аналітика, облік і готельно-ресторанна справа" носила цю назву від червня 2021 року, попередня назва – "Економічний аналіз та облік". Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси заснована в 1996 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів економічних наук, 17 кандидатів наук: 15 –економічних, 2 – технічних; 4 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Формування обліково-аналітичної інформації про витрати на маркетингову діяльність
    (Хмельницький національний університет, 2024) Альошин, Сергій Юрійович; Семенець, Дар'я
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція стейкмаркетингу у формуванні податкової поведінки суб'єктів підприємницької діяльності
    (2022) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Альошин, Сергій Юрійович; Куценко, Тетяна Миколаївна
    Дослідження спрямоване на обґрунтування окремих положень концепції стейкмаркетингу у формуванні податкової поведінки суб’єктів підприємницької діяльності. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано карту стейкхолдерів в сфері податкової політики відповідно до концепції стейкмаркетингу, що включає наступні групи впливу: внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів, захисників інтересів та регулюючі сили, що спроможні впливати на діяльність інших елементів. На основі аналізу існуючих у світовій практиці моделей організації податкових відносин в рамках реалізації концепції стейкмаркетингу встановлено особливості сучасної податкової політики. Обґрунтовано структуру процесу формування податкової поведінки суб’єктів підприємницької діяльності на принципах стейкмаркетингу, яка включає три взаємопов’язані підсистеми формування податкової поведінки внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів, захисників інтересів таінших регулюючих сил.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Бюджетування податків і зборів на підприємстві"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Альошин, Сергій Юрійович; Ткаченко, Марина Олексіївна
    Дисципліна «Бюджетування податків і зборів на підприємстві» належить до вибіркових дисциплін циклу професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» і освітньою програмою «Облік, аудит і оподаткування». Її вивчення має важливе значення для майбутнього фахівця з обліку і аудиту, оскільки вміння правильно визначати, нараховувати, обліковувати та сплачувати податки згідно з Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та прогнозувати їх обсяги є важливим навиком, який на сьогоднішній день відрізняє кваліфікованого фахівця з обліку і аудиту від простого обліковця. Необхідним елементом успішного засвоєння навчального матеріалу дисципліни є практичне застосування студентами здобутих знань під час вивчення конспекту лекцій та іншого теоретичного матеріалу. Мета дисципліни: формування системи знань для складання бюджету податкових витрат підприємства, який є одним з інструментів податкового менеджменту і дозволяє визначати напрями максимізації фінансових результатів і поліпшення фінансово-економічного стану підприємства.