Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Развитие классических методов тягового расчета трактора с учетом основных технико-экономических показателей МТА
    (НТУ "ХПИ", 2008) Самородов, Вадим Борисович; Ребров, Алексей Юрьевич
    Запропоновано математичну модель основних техніко-економічних показників (ТЕП) роботи машино-тракторного агрегату на базі колісного трактора в агрегаті з плугом, побудовану на основі просторово-топологічних підходу. Отримані дані, зв’язують основні ТЕП та дають змогу науково обґрунтувати раціональне агрегатування та режими роботи колісних тракторів на прикладі ВАТ "ХТЗ ім. С. Орджонікідзе".
  • Ескіз
    Документ
    80 лет из 125: краткая история сотрудничества кафедры автомобиле- и тракторостроения НТУ "ХПИ" и ОАО "ХТЗ"
    (НТУ "ХПИ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Ребров, Алексей Юрьевич
    Виповнюється 80 років з дати заснування кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ "ХПІ". Розглянута історія співпраці кафедри та ОАО "ХТЗ" протягом усього цього періоду.
  • Ескіз
    Документ
    Энергонасыщенность и технико-экономические показатели колесных сельскохозяйственных тракторов
    (НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич; Самородов, Вадим Борисович
    Запропоновано методику вибору оптимальної енергонасиченості МТА на базі колісного трактора в агрегаті з плугом з позиції отримання максимально досяжної потенційної продуктивності МТА при завідомо відомій потужності двигуна. Отримані в ході дослідження дані дають змогу обґрунтувати раціональне баластування колісного трактора при виконанні тягових технологій з відомими характеристиками.
  • Ескіз
    Документ
    Использование информационных технологий при идентификации показателей инновационных тракторных сельскохозяйственных шин категорий IF и VF
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ребров, Алексей Юрьевич; Мигущенко, Руслан Павлович
    Розглянуті загальні показники тракторних сільськогосподарських радіальних шин традиційної технології виготовлення, а також інноваційних шин категорій IF та VF.Запропоновано метод ідентифікації тракторних шин категорій IF та VF, а також деяких сучасних радіальних шин з використанням математичної моделі, побудованої на універсальній навантажувальній характеристиці шин. Метод дозволяє ідентифікувати шини занормою шаруватості і контурною площею плями контакту з жорсткою опорною поверхнею тавикористовувати математичну модель для теоретичного аналізу ефективності використання шин категорій IF та VF на існуючих і нових, у тому числі і вітчизняних, сільськогосподарських тракторах.
  • Ескіз
    Документ
    Внешние скоростные характеристики тракторных дизельных двигателей постоянной мощности
    (НТУ "ХПИ", 2009) Ребров, Алексей Юрьевич
    Приведен анализ внешних скоростных характеристик иностранных тракторных дизельных двигателей и их экспериментальные данные. Предложена уточненная методика аппроксимации внешней скоростной характеристики двигателей постоянной мощности.
  • Ескіз
    Документ
    Расчет тяговых характеристик МТА на базе колесного трактора с учетом нагрузочно-скоростных режимов работы двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2010) Ребров, Алексей Юрьевич
    Предложена методика тягового расчета МТА на базе колесного трактора в агрегате с плугом, построенного во всем погрузочно-скоростном диапазоне работы двигателя. Полученные в ходе расчета данные позволяют обосновать рациональное агрегатирования и режимы работы МТА на базе колесных тракторов.
  • Ескіз
    Документ
    Определение рациональной энергонасыщенности пахотного МТА на базе колесного сельскохозяйственного трактора
    (НТУ "ХПИ", 2011) Ребров, Алексей Юрьевич; Самородов, Вадим Борисович; Кучков, В. В.
    Приведена методика определения рациональной энергонасыщенности пахотного МТА на базе колесного трактора с точки зрения получения максимального прироста продуктивности на основе поля градиентов производительности.
  • Ескіз
    Документ
    Определение нагруженности балансира подвески гусеничного трактора
    (НТУ "ХПИ", 2011) Сергиенко, Николай Егорович; Ребров, Алексей Юрьевич; Сергиенко, Антон Николаевич
    Представлены результаты количественной оценки нагруженности балансира подвески гусеничного трактора при сборке и аварийных условиях работы МТА.
  • Ескіз
    Документ
    Пути повышения производительности пахотных МТА на базе колесных тракторов
    (НТУ "ХПИ", 2011) Ребров, Алексей Юрьевич; Кучков, В. В.
    Предложена методика определения направлений модернизации тракторов путем совместного изменения веса трактора и мощности его двигателя на основе использования поверхности производительности пахотного МТА и вектора-градиента, который обеспечивает максимальный прирост производительности при соответствующем изменении основных параметров трактора с учетом передаточных чисел трансмиссии.
  • Ескіз
    Документ
    Идентификация сельскохозяйственных тракторных шин
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ребров, Алексей Юрьевич
    Предложена методика идентификации тракторных шин с использованием математической модели, построенной на универсальной характеристике шин. Методика позволяет идентифицировать шины по ряду показателей, в том числе и норме слойности, а также использовать математическую модель для решения задач теории трактора в статической и динамической постановках. Для идентификации используются данные контурной площади пятна контакта пневматической тракторной шины с жестким основанием.