Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Кинематика криволинейного движения трехзвенного автопоезда
    (НТУ "ХПИ", 2017) Кальченко, Борис Иванович; Редчиц, Валентин Владимирович; Головина, Елена Валентиновна; Редчиц, Сергей Владимирович
    Рассмотрена кинематика криволинейного движения трехзвенного автопоезда, состоящего из трехосного тягача, двухосного полуприцепа и двухосного прицепа. Предлагаемые аналитические зависимости и способ построения траектории движения автопоезда позволяют определять положение всех звеньев автопоезда в любой момент времени при входе в поворот и выходе из него при любом законе изменения угла поворота рулевого колеса. Предложенное расчетно- аналитическое определение положения каждого звена трехзвенного автопоезда учитывает время запаздывания реакции поворота продольной оси каждого звена, без учета действия внешних сил и моментов, и позволяет задавать или изменять конструктивные параметры управляемой оси или управляемых колес еще на стадии проектирования.