Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257
Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.
У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Технічна експлуатація автомобілів, автотехнічна експертиза та ресурсозбереження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Островерх, Олександр ОлеговичДані методичні вказівки призначені для виконання практичних робіт і поліпшення самостійного навчання студентів з навчальної дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів, автотехнічна експертиза та ресурсозбереження» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» Поданий матеріал міститься в 4 практичних роботах, які охоплюють основні види робіт з експлуатації автомобілів, автотехнічної експертизи та ресурсозбереження. З кожної теми робота містить список рекомендованої літератури, контрольні запитання та рисунки для кращого засвоєння матеріалу при самостійному вивчені студентами. Звіт з практичних робіт оформляється згідно з правилами: 1. Титульний аркуш оформляється відповідно до додатка А. 2. Звіт повинен містити наступні розділи: завдання на виконання практичної роботи; мета виконання практичної роботи; порядок виконання практичної роботи; висновки.Документ Методичні вказівки до лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Технічна експлуатація автомобілів, автотехнічна експертиза та ресурсозбереження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Агапов, Олег Миколайович; Островерх, Олександр ОлеговичДані методичні вказівки призначені для виконання лабораторних робіт і поліпшення самостійного навчання студентів з навчальної дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів, автотехнічна експертиза та ресурсозбереження» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт». Поданий матеріал міститься в 8 лабораторних роботах, які охоплюють основні види робіт з експлуатації автомобілів, автотехнічної експертизи та ресурсозбереження. З кожної теми робота містить список рекомендованої літератури, контрольні запитання та рисунки для кращого засвоєння матеріалу при самостійному вивчені студентами.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Технічна експлуатація, обслуговування і основи ремонту трактора"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Мироненко, Віктор Іванович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Маренич, Олексій Миколайович; Селевич, Сергій ГеннадійовичДані методичні вказівки призначені для студентів усіх форм навчання для виконання лабораторних робіт і поліпшення самостійного навчання студентів з дисципліни «Технічна експлуатація, обслуговування і основи ремонту трактора» для студентів спеціальності 6.05050305 «Колісні та гусеничні транспортні засоби». Наданий матеріал міститься в 11 лабораторних роботах, що охоплює основні види робіт з експлуатації, обслуговування і ремонту трактора. З кожної теми робота містить список рекомендованої літератури, контрольні запитання та рисунки для кращого засвоєння матеріалу при самостійному вивченні студентами.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Міжнародні автомобільні вантажні перевезення" з курсу "Міжнародні автомобільні вантажні перевезення"(2022) Кожушко, Андрій ПавловичНавчальна дисципліна «Міжнародні автомобільні вантажні перевезення» належить до вибіркових дисциплін професіональної підготовки магістранта. Вона ґрунтується на організацію сучасних автомобільних перевезень.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Ергономічні властивості та екологія самохідних машин" з курсу "Ергономічні властивості та екологія самохідних машин"(2022) Кожушко, Андрій Павлович; Кальченко, Борис ІвановичНавчальна дисципліна «Ергономічні властивості та екологія самохідних машин» належить до обов’язкових дисциплін професіональної підготовки магістранта. Вона ґрунтується на фізіології, біології, медицині, психології, біомеханіки, промислової гігієни, нейрофізіології, антропометрії та інших науках про людину.Документ Методичні вказівки до виконання практичних робіт "Чисельні та прикладні методи розрахунків транспортних засобів" з курсів "Чисельні методи розрахунків автомобілів і тракторів", "Прикладні методи розрахунку на автотранспорті"(2022) Ребров, Олексій Юрійович; Шевцов, Вадим Михайлович; Кожушко, Андрій ПавловичПрограмування MATLAB дає найбільшу гнучкість, багатство функціоналу та зручність при вирішенні і дослідженні математичних задач. При викладі матеріалу перевага віддавалася найбільш простим конструкціям мови, вивчаючи які можна створювати найрізноманітніші і нетривіальні математичні алгоритми.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт "Чисельні та прикладні методи розрахунків автотранспорту" з курсів "Чисельні методи розрахунків автомобілів і тракторів", "Прикладні методи розрахунку на автотранспорті"(2022) Ребров, Олексій Юрійович; Шевцов, Вадим Михайлович; Кожушко, Андрій ПавловичПрограмування MATLAB дає найбільшу гнучкість, багатство функціоналу та зручність при вирішенні і дослідженні математичних задач. При викладі матеріалу перевага віддавалася найбільш простим конструкціям мови, вивчаючи які можна створювати найрізноманітніші і нетривіальні математичні алгоритми.Документ Тягово-динамічний та паливо-економічний розрахунок автомобіля(Моделіст, 2021) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Шевцов, Вадим МихайловичОсобливістю даного видання методичних вказівок є те, що в них наведено приклади визначення параметрів динамічних і паливно-економічних характеристик автомобіля, які, певною мірою, дозволяють реалізувати концепцію індивідуального підходу у навчальному процесі. У методичних вказівках наведено методику перевірочного тягового розрахунку на прикладі автомобіля Opel Astra Classic.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Трьохмірне моделювання в автотракторобудуванні"(Моделіст, 2021) Пелипенко, Євген СергійовичСьогодні в сфері автоматизованого проектування конструкцій відзначається тенденція переходу від двовимірного проектування до тривимірного моделювання. До недавнього часу саме площинне креслення було єдиною "мовою", якою могли розмовляти технічні фахівці. Сучасні комп’ютерні технології надають інженеру якісно більш досконалий засіб спілкування – тривимірну модель, яка хоча й існує у вигляді ланцюжка бітів і байтів у пам’яті комп’ютера, проте володіє цілком реальними фізичними властивостями: об’ємом, щільністю, масою, центром тяжіння, моментами інерції і т. д. Цю модель можна розглядати з різних сторін, розібрати і зібрати (якщо мова йде про складальні одиниці), навіть зазирнути всередину моделі. Метою цього видання – є засвоєння студентами сучасних методів проектування автотракторної техніки та принципи їх використання в професійній діяльності фахівця. Формування комплексу знань, вмінь і уявлень, достатніх для практичної діяльності за спеціальністю, тобто, підготовка фахівців у галузі використання сучасних "САПР" для рішення професійних задач підготовки виробництва автотракторної техніки. Завданням дисципліни є також забезпечення тісного зв'язку між теоретичними дослідженнями і конструкторською діяльністю. Найголовніше полягає в тому, що методи моделювання, які реалізуються в програмі автоматизованого проектування, є на сьогоднішній день загальноприйнятими у всіх сучасних 3D-системах. Тому вам належить не просто вивчити роботу в конкретній системі, а ознайомитися з найбільш поширеним підходом до створення твердих тіл. Методичні вказівки використовуються студентами спеціальностей 133 "Галузеве машинобудування" спеціалізації 133.01 "Автомобілі і трактори" та 274 "Автомобільний транспорт" всіх форм навчання.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Системи автоматизованого проектування в автотракторобудуванні"(Моделіст, 2021) Самородов, Вадим Борисович; Пелипенко, Євген СергійовичРівень прискорення науково-технічного прогресу суспільства визначається темпами зростання продуктивності праці розробників нових виробів, скороченням термінів проектування, підвищенням якості розробки проектів. Системи автоматизованого проектування (САПР) дають можливість на основі новітніх досягнень фундаментальних наук розробляти нові методи проектування складних систем і об'єктів. В даний час створені і застосовуються різні САПР. Одні з них вирішують завдання забезпечення автоматизації різних процедур і операцій, таких як: підготовка текстової документації, інтегровані рішення автоматизації проектних і конструкторсько-технологічних робіт, побудова графічних зображень, пристрої зв'язку комп'ютера і верстата з ЧПУ, системи автоматизованих розрахунків. Інші – являють цілі системи, що виконують вузьконаправлені завдання управління виробництвом – системи управління проектами та електронними архівами на підприємствах, системи управління проектно-конструкторською документацією для відділів і робочих груп. Даний курс знайомить з можливостями системи автоматизованого двовимірного твердотільного конструкторського моделювання у вигляді креслярсько-конструкторської системи САПР. Дана система дозволяє зручно і швидко розробляти різну креслярсько-конструкторську документацію, створювати специфікації та інші текстово-графічні документи. САПР володіє вбудованою інтерактивною параметризацією креслень; оснащена прикладними бібліотеками стандартних конструктивних елементів з базами даних; підтримує створення власних бібліотек і часто використовуваних елементів; здійснює підтримку форматів DWG, DXF, IGES, PDF 3. Методичні вказівки використовуються студентами спеціальностей 133 "Галузеве машинобудування" спеціалізації 133.01 "Автомобілі і трактори" та 274 "Автомобільний транспорт" і всіх форм навчання.