Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм керування електромеханічними силовими установками військових машин та електротракторів
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2021) Коритченко, Костянтин Володимирович; Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Ткачов, Вячеслав Юрійович
  • Ескіз
    Документ
    Надійність в автомобіле- і тракторобудуванні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Мандрика, Володимир Ростиславович
    Висвітлено питання забезпечення надійності автомобілів і тракторів під час прое-ктування, виготовлення, експлуатації та ремонту. Розглянуто взаємопов’язаний комплекс питань з тертя та спрацювання, причини зміни технічного стану самохідних машин і фізики відмов. Подано загальні відомості з теорії ймовірності та математичної статистики, а також математичний апарат оцінки показників надійності. Наведено приклади розв’язання задач з надійності самохідних машин. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напря-мами "Машинобудування" та "Автомобільний транспорт".
  • Ескіз
    Документ
    Визначення приводного моменту електродвигуна для ведучого колеса автомобіля
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пастущина, М. І.; Сергієнко, Микола Єгорович; Перевозник, А. С.
  • Ескіз
    Документ
    Обробка та аналіз результатів експериментальних досліджень гідрооб'ємно-механічних трансмісій
    (Луцький національний технічний університет, 2015) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В статті наведено процес обробки результатів, отриманих при експериментальних дослідженнях гідрооб'ємно-механічних трансмісій, виконаних за схемами з диференціалом на вході та з диференціалом на виході, при гальмуванні. Розглянуто процес знаходження дійсних значень перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, крутних моментів на валах трансмісій та кутових швидкостей валів. Проаналізовано результати експериментальних досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив коефіцієнта опору руху транспортного засобу на особливу зону роботи двохпоточних гідрооб'ємно-механічних трансмісій типу з диференціалом на виході
    (НТУ "ХПІ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Яловол, І. В.
    Втановлені та експериментально підтверджені причини входу та виходу в особливу зону роботи гідрооб'ємної передачі в складі двохпоточної гідрооб'ємно-механічної трансмісії (ГОМТ) типу з диференціалом на виході. Визначено зв'язок між тиском навантаження (коефіцієнтом опору руху транспортного засобу) та шириною особливої зони для ГОМТ з диференціалом на виході. Наведено теоретичні та експериментальні дані для п'яти навантажень.