Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Датчик крутящего момента
    (НТУ "ХПИ", 2014) Митцель, Николай Александрович
    В статье предложено подробное техническое описание и принцип работы электронного датчика крутящего момента оригинальной конструкции, разработанного на кафедре "Автомобиле- и тракторостроения" НТУ "ХПИ" для испытательного стенда двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссии. Даны практические рекомендации по изготовлению, настройке и монтажу датчиков в зависимости от места их крепления, приведены полученные экспериментальные зависимости. Из.: 8. Библиогр.: 10 назв.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз паливної економічності бензинового автомобільного двигуна при роботі з несталим навантаженням
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ребров, Олексій Юрійович; Мірошніченко, О. В.
    Визначено оптимальний режим роботи двигуна при несталих навантаженнях, складено математичну модель автомобільного бензинового двигуна, проведено аналіз витрати палива при роботі двигуна на перехідних режимах.