Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Тягово-динамічний та паливо-економічний розрахунок автомобіля
    (Моделіст, 2021) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Шевцов, Вадим Михайлович
    Особливістю даного видання методичних вказівок є те, що в них наведено приклади визначення параметрів динамічних і паливно-економічних характеристик автомобіля, які, певною мірою, дозволяють реалізувати концепцію індивідуального підходу у навчальному процесі. У методичних вказівках наведено методику перевірочного тягового розрахунку на прикладі автомобіля Opel Astra Classic.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу коливань рідкого вантажу в напівпричіпній цистерні на показники руху колісного трактора
    (Технологічний Центр, 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Ребров, Олексій Юрійович; Кальченко, Борис Іванович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович
    Великий обсяг транспортної роботи колісного трактора припадає на перевезення рідких вантажів тракторними цистернами. Ці цистерни відрізняються від автомобільних та залізничних контейнерів-цистерн відсутністю внутрішніх перегородок, які б гасили коливання рідини. Постійна тенденція до збільшення таких вантажоперевезень зумовлює виникнення негативних факторів впливу на стан здоров’я водія та економічні показники трактора. При дослідженні впливу динамічного навантаження на паливну економічність використовувалась математична модель, яка здатна проводити імітаційне моделювання роботи двигуна на часткових навантаженнях та швидкісних режимах.
  • Ескіз
    Документ
    Гальмівні системи сучасних колісних тракторів
    (Севастопольський національний технічний університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі розглянуто принцип дії гальмівних систем сучасних колісних тракторів, зокрема з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями, проаналізовані гальмівні системи тракторів різної потужності, а також сучасні засоби автоматизації процесу гальмування колісних тракторів.
  • Ескіз
    Документ
    Нариси історії Харківського заводу тракторних самохідних шасі
    (НТУ "ХПІ", 2010) Єпіфанова, Н. В.; Крижановський, В. Є.; Сергієнко, Микола Єгорович
    Представлены основные вехи истории предприятия и краткая информация о продукции, которую выпускали на Харьковском заводе тракторных самоходных шасси.