Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3952

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mkia

Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" була відкрита 2 лютого 2004 року.

Кафедра ставить за мету отримання студентами інтегрованих знань у сфері іноземних мов, міжкультурної комунікації, Інтернет-комунікації, медіа-комунікації та PR-комунікації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Кафедрою створена мережа міжнародного партнерства, до якої було залучено понад 20 зарубіжних університетів, організацій та професійних фундацій. Унікальний досвід, здобутий проєктною командою кафедри в межах міжнародного співробітництва, дає підставу вважати її конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг, яка здійснює навчальну діяльність на рівні міжнародних стандартів.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор філологічних наук, 1 доктор психологічних наук, 8 кандидатів філологічних наук; 1 співробітник має звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Полиформатный мессенджер как жанр 2.0 (на примере мессенджера мгновенных сообщений Telegram)
    (Саратовский национальный исследовательский государственный университет им. Н. Г. Чернышевского, 2017) Горошко, Елена Игоревна; Землякова, Елена Александровна
    Исследование посвящено вопросу становления понятия жанр 2.0, выявлению проблемных областей современного виртуального жанроведения и актуальных подходов его анализа. В статье анализируются коммуникативные, морфологические, лексические, синтаксические и паралингвистические особенности общения в мессенджере как новом жанре 2.0 интернет-коммуникации. Коммуникативная ситуация общения в мессенджере представлена разговорным дискурсом и детерминирована, с одной стороны, фактом своей синхронности (по большей части), а с другой – технологическими особенностями клиентской программы, с помощью которой осуществляется коммуникация.