Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2024

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77894

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра Петрівна
    Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.
  • Ескіз
    Публікація
    Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Складові програми маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна