Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77894
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Складові програми маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна