Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Проблемы закачки масла в систему смазки перед пуском после длительной стоянки двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2011) Вакуленко, В. В.; Ковалев, М. С.; Крот, С. Г.; Кузьминский, В. А.; Чучмарь, И. Д.
    В статье были проанализированы основные проблемы, возникшие при модификации системы питания маслом двигателя дополнительным стравливающим контуром. Дана оценка эффективности использования данной конструкции.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование пусков двигателя с повышенным противодавлением на выпуске
    (НТУ "ХПИ", 2011) Вакуленко, В. В.; Возгрин, Ю. В.; Иванов, Ю. П.; Кузьминский, В. А.; Лазурко, А. В.
    В статье проведено теоретическое и экспериментальное исследование пусков двигателя с повышенным противодавлением на выпуске, в частности при преодолении танком водной преграды по дну. По результатам исследований могут быть определены оптимальные пути для разработки и последующих исследований конструктивных мер улучшения пусковых характеристик двигателя с повышенным противодавлением на выпуске.