Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ режимов работы гибридной силовой установки с электромеханической трансмиссией на перспективном колесном бронетранспортере
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Ключка, Р. В.; Собко, А. П.; Стримовский, Сергей Викторович
    У статті запропоновано математичну модель балансу потужності в гібридній силовій установці з електромеханічної трансмісією при русі колісного бронетранспортера. Проведено аналіз характеристик величин коефіцієнта корисної дії електромеханічної трансмісії, потужності дизельного двигуна і накопичувачів електричної енергії, необхідних для підтримки поточної швидкості руху бронетранспортера, а також питомої і годинної витрати палива. Запропоновано оптимальний режим роботи дизельного двигуна в гібриднiй силовiй установцi при виконанні розгону, руху з постійною швидкістю бронетранспортера і ефективний спосіб виконання гальмування з рекуперацією енергії.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности построения алгоритма управления направлением качения колес на четырехосной колесной машине с управляемыми колесами на передней и задней осях
    (НТУ "ХПИ", 2017) Гужва, Ю. В.; Стримовский, С. В.; Безлепкин, А. А.; Ключка, Р. В.; Собко, А. П.
    В статье выполнен анализ сил, действующих на 4-х осную колесную машину при выполнении поворота. Определены параметры, влияющие на устойчивость движения многоосной колесной машины в повороте, ее маневренность и критическую скорость прямолинейного движения по уводу. Выданы рекомендации по управлению углами направления качения колес на передней и задней осях в 4-хосной колесной машине.